آمار مبتلایان به کرونا در ایران از ششصدهزار نفر گذشت | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 10:00

آمار مبتلایان به کرونا در ایران از ششصدهزار نفر گذشت

شماره: 11656
Aa Aa

در ۲۴ ساعت گذشته هشت هزار و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ایران شناسایی شده و ۳۶۵ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

با اعلام سخنگوی وزارت بهداشت ایران؛
آمار مبتلایان به کرونا در ایران از ششصدهزار نفر گذشت

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران گفت:

در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( نهم آبان ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هشت هزار و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۷۵۴ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۰۴ هزار و ۹۵۲ نفر رسید. با فوت ۳۶۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا نیز در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۴ هزار و ۴۷۸ نفر رسید.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

تاکنون ۴۷۷ هزار و سه نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۱۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۸۹۲ هزار و ۷۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان