بوی چفیه حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای تا قلب آمریکا می‌آید | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 8:33

بوی چفیه حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای تا قلب آمریکا می‌آید

شماره: 16331
Aa Aa

دشمنان اسلام و انسان با مسلط کردن رضاخان بی‌سواد دزد ده‌ها هزار روستا را از دست مردم خارج کردند. او  فحشا و اعتیاد را توسعه داد و مدارس را بست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند؛
بوی چفیه حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای تا قلب آمریکا می‌آید

سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار سرمربیان حلقه‌های صالحین شهرستان درمیان گفت:

برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر دنیا پیام دارد. چند وقت پیش جوانی در آمریکا گفت بوی چفیه حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای تا قلب آمریکا می‌آید یعنی انقلاب صادر شده و این مردم عدالت و اسلام می‌خواهند.

به گزارش اسپاداناخبر و به نقل از انتخاب، وی گفت:

حرکت‌هایی که شروع می‌شود ریشه دارد و حتی کارشناسان غربی می‌گویند کار آمریکا تمام است. با چشم بصیرت باید شرایط زمان را بدانیم و از خدا توفیق بخواهیم حرکت متناسب با این زمان انجام دهیم و به‌زودی آثارش را در کشور، منطقه و عالم خواهیم دید.

او اظهار داشت:

دشمنان اسلام و انسان قدمشان به هرجا گذشته شده کارشان فساد است و در طول تاریخ هر وقت قدرت پیدا کردند کارشان این بوده در زمین فساد ایجاد کردند و انسان‌ها را کشتند و حیوانات و نباتات از آنها امنیت نداشتند. این استبداد زشت همراه شده با استعمار بیرونی و از ۲۰۰ سال قبل که پای اروپائیان به کشورهای آسیایی از جمله ایران باز شده کارشان دزدی، تسلط بر مردم، فحشا و بی‌ناموسی و ایجاد اعتیاد بوده و بهترین ابزارشان نیز مستبدین داخلی است. از آدم‌های نادان مغرور، خودپرست و مال‌پرست و از آنها در برابر مردم استفاده کردند از جمله رضاخان بی‌سواد دزد که مسلط کردند و او ده‌ها هزار روستا را از دست مردم خارج می‌کند. رضاخان با اسلام به جنگ برخاسته بود، حجاب اسلامی و چادر که از مفاخر اسلام است را بر می‌دارد، فحشا را بر مردم زمینه‌سازی می‌کند، اعتیاد را توسعه داد، در مدارس را بست و علما را منزوی و می‌کشد، اربابش نیز هرچه می‌تواند غارت می‌کند و در جامعه طوری وانمود کردند که این کتاب‌ها دیگر مصرف ندارد. کتاب‌هایی که هر جلدش اگر الان باشد میلیاردها می‌ارزد، به داخل بازار ریختند که از آن به عنوان کاغذ باطله استفاده می‌کردند. بصیرت این است که دشمن را دشمن ببینیم، باید به دشمن به چشم دشمنی نگاه کنیم نه آنها که دشمن را بزک می‌کنند و می‌گویند این دشمن نیست توهم دشمن است.

عبادی گفت:

بارها در رسانه‌ها اعلام می‌شود ده‌ها هزار کودک در اروپا ناپدید شد و همه بی‌تفاوت از کنارشان رد می‌شوند که غیر از برده‌داری و سوء‌استفاده است؛ اینها یک گوشه‌ای از مفاسد تفکر لیبرالی و بی‌ایمانی است. یک عده این کشورها را بزک می‌کنند، هرجا هم وارد می‌شوند قتل و ویرانی است اما انسانی که بصیرت دارد به دشمن هیچ وقت به دید خوشبینی نگاه نمی‌کند و آنها که رو به غرب می‌خوابند و خواب غرب را می‌بینند به تعبیر قرآن آنها از شما نیستند چراکه غرب در اینجا منظور غرب جغرافیایی نیست، مراد از غرب و اروپا آن جبهه سیاسی فرهنگی سیاهی است که حاکم است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی گفت:

زمانی که دشمن می‌گفت کار جمهوری اسلامی ایران تمام است رهبر معظم انقلاب، گام دوم انقلاب را می‌نوشتند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان