زبان فارسی باید به عنوان زبان انقلاب ترویج شود | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 7:27

زبان فارسی باید به عنوان زبان انقلاب ترویج شود

شماره: 16251
Aa Aa

دشمنان با فهم درست از تأثیرات انقلاب اسلامی مدام در حال توطئه‌اند، چهره ایران مدام در حال تخریب است و موضوع ایران هراسی و اسلام‌ هراسی جدی است.

ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران؛
زبان فارسی باید به عنوان زبان انقلاب ترویج شود

ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران گفت:

باور ما این بود که بیانیه گام دوم انقلاب یک سند بالادستی است که به دلیل روزآمدی آن بر سایر اسناد فرهنگی حاکم است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او در یک گفت و گو ادامه داد:

نخبگانی در جهان که در حوزه تمدن نوین اسلامی حرف برای گفتن داشتند را شناسایی کردیم. تمدن نوین اسلامی اگرچه پسوند اسلامی دارد اما متعلق به همه جهان است به همین دلیل کسانی که نسبت به تمدن معاصر غربی چالش داشتند را نیز شناسایی کرده و از میان آنان عضوگیری کردیم. اکنون دنبال ایجاد باور و علاقه نسبت به تمدن نوین اسلامی در بین جوانان در کشورهای مختلف هستیم.

وی گفت:

یکی از چیزهایی که ما را به شدت رنج می‌دهد عدم نگاه سیستمی به فعالیت‌هاست. برنامه‌های راهبردی می‌نویسیم و نظارت داریم اما بسیار تابع سلیقه‌ایم. اول از همه باید نگاه سیستمی را حاکم کنیم و براساس نقشه راه پیش برویم.

او با اشاره به لزوم گسترش زبان فارسی در کشورهای همسایه گفت:

زبان فارسی به عنوان زبان انقلاب باید ترویج شود.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت:

دشمنان ما با فهم درست از تأثیرات انقلاب اسلامی مدام در حال توطئه‌اند. چهره ایران مدام در حال تخریب است و موضوع ایران هراسی و اسلام‌ هراسی مسئله‌ای جدی است که هر روز با ابعاد تازه‌تری رخ‌نمایی می‌کند. در برخی کشورهای همسایه شاهد بیشترین حجم ایران‌هراسی هستیم. در همه کشورهای همسایه ما دشمنان ما پرهزینه کار می‌کنند و ایران هراسی و اسلام هراسی را ترویج می‌دهند. دیپلماسی فرهنگی یعنی ارائه تصویر مناسب و شایسته از ایران در خارج از مرزها.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان