مردم از آشوب‌طلبان و اخلال‌گران نظام منزجرند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 22:08

مردم از آشوب‌طلبان و اخلال‌گران نظام منزجرند

شماره: 19616
Aa Aa

مردم ولایتمدار اجازه نخواهند داد امنیتی که به بهای خون صدها هزار شهید بدست آمده از سوی گروه‌های سازماندهی‌شده و معارضان خدشه‌دار شود.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران؛
مردم از آشوب‌طلبان و اخلال‌گران نظام منزجرند

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران با خانواده شهید اجاقی از مدافعان امنیت گفت‌وگو کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از سایت ریاست جمهوری ایران، او با قدردانی از مجاهدت‌های این شهید در مقابله با آشوبگران و صیانت از امنیت شهر تاریخی و ولایتمدار تبریز در روزهای گذشته شهادت او را به خانواده‌اش تبریک و تسلیت گفت.

او با پرشکوه خواندن حضور مردم در مراسم تشییع شهید اجاقی آن را نماد دلبستگی جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت دانست:

حضور حماسی مردم شهر تبریز در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار نشانه قدرشناسی این مردم نسبت به مدافعان امنیت و انزجار آنان از آشوب‌طلبان و اخلال‌گران نظام و امنیت عمومی است.

رئیسی خطه قهرمان‌پرور آذربایجان را گرانیگاه مبارزه برای استقلال و آزادی ایران در تاریخ معاصر خواند:

تبریز چه در جریان انقلاب اسلامی و چه در پیش از آن همواره یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های دفاع از استقلال و آزادی ایران بوده است و امروز نیز مردم ولایتمدار و میهن‌دوست این شهر اجازه نخواهند داد امنیتی که به بهای خون صدها هزار شهید بدست آمده از سوی گروه‌های سازماندهی‌شده و معارضان جمهوری اسلامی ایران، خدشه‌دار شود.

رئیسی بر پیگیری پرونده شهادت شهید اجاقی از سوی مراجع مسئول تاکید کرد و به خانواده این شهید اطمینان داد دولت با جدیت در کنار دستگاه‌های امنیتی و قوه قضائیه، در راستای مجازات عاملان این جنایت تلاش خواهد کرد.

  •  

احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران نیز پس از عیادت از ۱۱ تن نیروهای فراجا در بیمارستان ولی عصر(عج) این نهاد که با چاقو، شمشیر، نارنجک، زیر گرفتن با ماشین و سنگ پراکنی مورد حمله قرار گرفته و آسیب دیده بودند گفت:

از دستگاه قضا انتظار داریم با عاملان اصلی و سران این «اغتشاشات» به شکل قانونی، قاطع، سریع و عبرت‌آموز برخورد کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان