ولایت فقیه بزرگترین نعمت خدا به ما است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 10:28

ولایت فقیه بزرگترین نعمت خدا به ما است

شماره: 18797
Aa Aa

خدا را شاکریم که ولایت فقیه در راس نظام حاکم است و جامعه را با نگاه عادلانه هدایت می‌کند| در پرتوی فرهنگ علوی امکان غلبه بر تمام مشکلات وجود دارد.

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران؛
ولایت فقیه بزرگترین نعمت خدا به ما است

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در نشست با جمعی از شاعران کشور گفت:

غدیر به معنای واقعی کلمه جزء نعمت‌های بزرگ خداوند است و جدا معتقدیم که در پرتوی فرهنگ علوی امکان غلبه بر تمام مشکلات و معضلات فعلی کشور وجود دارد.

به گزارش اسپادانا خبر، او انتقال نسل به نسل فرهنگ غدیر و تبیین معارف علوی را جزء رسالت‌های شعرا و اهل ادب دانست:

گام اول تبیین دقیق شاخصه‌های فرهنگ علوی به مردم و جامعه است و در این زمینه شما شعرا و فضلا مسئولیت بسیار مهمی بر دوش می‌کشید.

وی با تاکید بر اهمیت ولایت در اعتقادات اسلامی گفت:

در باورهای ما ورود به حصن حصین ولایت ضامن صیانت از انسان در برابر ابتلائات روزگار است. خدا را شاکریم که امروز ولایت فقیه در راس نظام ما حاکم است. ولایت فقیه بزرگترین نعمت خدا به ماست که جامعه را با آموزه‌های دینی و نگاه عادلانه هدایت می‌کند. نظام جمهوری اسلامی ثمره خون هزاران شهید است و این ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌ها مسئولیت بزرگی بر عهده ما به عنوان خدمتگزار نظام و مردم و شما به عنوان هنرمندان آئینی کشور برای حفظ و تداوم این نظام نهاده است.

رئیس جمهور ایران گفت:

هیچ هنر دیگری همچون شعر ظرفیت تعالی‌بخشی و انتقال مفاهیم و ارزش‌های اصیل اسلامی را ندارد و لذا به سهم خود از ایجاد جایگاهی برای حمایت از شعر و شاعران استقبال و پشتیبانی می‌کنم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان