پاسداری در حکومت ولایت مطلقه فقیه از عنایات خداوند است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 19:00

پاسداری در حکومت ولایت مطلقه فقیه از عنایات خداوند است

شماره: 18807
Aa Aa

اگر دشمن بی عقلی کند و بخواهد فتنه ای یا تجاوزی علیه نظام اسلامی انجام دهد به گونه ای عمل می کنیم که درس عبرتی برای آن ها باشد.

کانون توطئه را در مبدأ می خشکانیم؛
پاسداری در حکومت ولایت مطلقه فقیه از عنایات خداوند است

علیرضاتنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در دیدار با رزمندگان جزایر نازعات گفت:

به دنیا آمدن و پاسدار بودن در حکومتی که توسط ولایت مطلقه فقیه، نایب امام زمان (عج) در عصر غیبت کبری تشکیل شده است از الطاف و عنایات خداوند متعال است.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

از مظلومیت و حقانیت انقلاب اسلامی بوسیله جهاد تبیین و حفظ آمادگی کامل در مقابل متجاوزان و مستکبران عالم دفاع می کنیم و از خداوند متعال می خواهیم تا آخرین نفس مثل حاج قاسم عزیز و شهدای والا مقام ما را در مسیر ولایت ثابت قدم بدارد. رزمندگان مستقر در جزایر و خطوط عملیاتی نیروی دریایی سپاه باید مثل همیشه آمادگی رزم خود را در بالاترین سطح حفظ نمایند و با توکل بر قدرت لایزال الهی و توسل به ائمه معصومین (ع) روحیه جهادی، انقلابی و معنوی خود را تقویت کنند تا برای انجام سخت‌ترین ماموریت‌ها همواره آماده باشند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:

اگر دشمن بی عقلی کند و بخواهد فتنه ای یا تجاوزی علیه نظام اسلامی انجام دهد به گونه ای عمل می کنیم که درس عبرتی سخت برای او و همراهانش باشد و کانون آن توطئه را در مبدأ می خشکانیم.

تنگسیری گفت:

اگر جمهوری اسلامی همانند برخی از کشورها از آرمان‌ها و ارزش‌های والای خود دفاع نمی‌کرد و تن به ذلت و تسلیم در مقابل مستکبران می‌داد امروز چیزی از آن باقی نمی‌ماند و استمرار خیانت‌ها و فشار‌های جبهه استکبار علیه ملت قهرمان ایران اسلامی دلیلی بسیار روشن است برای اینکه بدانیم در این ۴۴ سال انقلاب اسلامی ملت شریف ایران اسلامی با بصیرت علوی و صبر انقلابی در مقابل سیل توطئه‌های دشمنان مقاومت نموده اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:

ما مسلمانیم و با کشورهای همسایه که همه آنها نیز مسلمان هستند، با همدیگر برادر دینی هستیم و در تمام مشکلات و گرفتاری ها مددیار هم هستیم و برای تأمین امنیت منطقه مهم خلیج فارس این توان و ظرفیت در کشورهای همسایه وجود دارد و اصلأ نیازی به حضور کشورهای بیگانه نیست که بخواهند با توجیه تأمین امنیت در اینجا حضور یابند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان