پوشش جامعه برای بچه‌های انقلابی قابل قبول نیست | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 11:23

پوشش جامعه برای بچه‌های انقلابی قابل قبول نیست

شماره: 15341
Aa Aa

اتفاقات عجیبی در حال روی دادن است. نیروی انتظامی و دستگاه‌های فرهنگی در خواب خرگوشی فرو نروند. مشکلات اقتصادی نباید زمینه نابهنجاری را ایجاد کند.

راستینه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛
پوشش جامعه برای بچه‌های انقلابی قابل قبول نیست

احمد راستینه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس گفت:

ملت ایران، آذربایجان و افغانستان همپیوستگی تاریخی با هم داشته و به آقای الهام علی اف هشدار می‌دهم که مراقب خشم ملت‌ها باشد. ملت‌های منطقه همواره کنار هم بوده و این پیوستگی به امید الهی ادامه خواهد داشت.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی با تبریک هفته تربیت بدنی اظهار مرد:

رسیدگی به دغدغه‌های ورزشکاران که بار‌ها در حضور مقام رهبری در خصوص مسکن و اشتغال فراهم شده باید با اولویت دنبال شود. از اقدام پهلوان محمدرضا گرایی در اعطای مدال خود به شهید گمنامی که از او معجزه دیده بود نیز تقدیر می‌کنیم. در فدراسیون فوتبال اقداماتی دارد روی می‌دهد که نیازمند بررسی است. اظهارات عجزگونه‌ای که به گوش می‌رسد زیبنده نمی‌باشد. آقای عزیزی خادم شما از خانواده متدینی هستید و این اظهارات زیبنده شما نیست.

او گفت:

در بحث تغییر پوشاک در جامعه اتفاقات عجیبی در حال روی دادن است. برادران نیروی انتظامی و دستگاه‌های فرهنگی در خواب خرگوشی فرو نروند. مشکلات اقتصادی نباید زمینه نابهنجاری در پوشش را ایجاد کند. این نوع پوشش قابل قبول جامعه و بچه‌های انقلابی نیست؛ ساماندهی این موضوع باید در دستور کار قرار گیرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان