یک راننده دوبار ماموران پلیس را زیر گرفت | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 16 ارديبهشت 1403 - 18:15

یک راننده دوبار ماموران پلیس را زیر گرفت

شماره: 22477
Aa Aa

گفته شده مهاجم پویا مولایی راد، پسرعموی مادر کیان پیرفلک بوده‌ که با خودروی "تیبا" و به عمد به سمت ماموران حاضر در محل حرکت کرده است.

در فراخوان سالروز تولد مرحوم "کیان پیر فلک" در ایذه؛
یک راننده دوبار ماموران پلیس را زیر گرفت

دادستان ایذه با اعلام خبر شهادت یک مامور در جریان تجمع اعتراضی در ایذه به مناسبت گفت:

یک خودرو با هویت مشخص در یکی از ورودی‌های شهرستان با سرعت و به‌صورت عمدی نیروهای مستقر در ایست بازرسی را زیر گرفت که یکی از ماموران در صحنه به شهادت رسید.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

یک خودرو با هویت مشخص در یکی از ورودی‌های شهرستان با سرعت و به‌صورت عمدی نیروهای مستقر در ایست بازرسی را زیر گرفت که یکی از ماموران در صحنه به شهادت رسید. سپس او دور زد و یکی از سربازان وظیفه را زیر گرفت و با تیراندازی ماموران زخمی شد. این فرد پس از اعزام به بیمارستان براثر شدت جراحات فوت کرد.

حجت الله سفید پوست، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز گفت:

سروان "محمد قنبری" از کارکنان فراجا در شهرستان ایذه در حین انجام وظیفه به شهادت رسید. معاندین نظام در روزهای گذشته برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم "کیان پیر فلک" فراخوان داده بودند به همین دلیل و برای برقراری امنیت مردم نیروهای انتظامی شهرستان ایذه در محل مراسم مستقر شدند.  در یکی از ایستگاهای تامین امنیت عمومی فردی با هویت معلوم با خودروی سواری "تیبا" خود به صورت عمدی به سمت ماموران حاضر در محل حرکت کرده که در این اقدام وحشیانه  سروان "محمد قنبری" به شهادت رسید. با اقدام به موقع ماموران پلیس مستقر در صحنه برای توقف خودرو  به سمت مهاجم تیر اندازی کرده که وی مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت شد.

به گفته منابع محلی فرد مهاجم پسرعموی مادر کیان پیرفلک بوده‌است.

برخی کابران در شبکه های اجتماعی از کشته شدن پسرعموی مادر کیان پیرفلک در ایذه خبر داده اند.

ادعا شده که در جریان مراسمی که در روسنای پرچستان ایذه، محل دفن کیان پیرفلک برگزار شده است پویا مولایی راد، پسر عمومی ماه منیر مولایی راد(مادر کیان) کشته شده است. 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان