۳۸۵۰ نفر از مبتلایان به کرونا در وضعیت شدید بیماری قرار دارند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 18:04

۳۸۵۰ نفر از مبتلایان به کرونا در وضعیت شدید بیماری قرار دارند

شماره: 11013
Aa Aa

از دیروز تا امروز دو هزار و ۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ایران شناسایی شده و ۱۲۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند

با اعلام سخنگوی وزارت بهداشت ایران؛
۳۸۵۰ نفر از مبتلایان به کرونا در وضعیت شدید بیماری قرار دارند

سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران گفت:

از دیروز تا امروز ۱ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۰۷ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۵۶ هزار و ۷۹۲ نفر رسید.

به گفته وی، در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۵۰۲ نفر رسید.

لاری افزود: 

تا کنون ۳۰۷ هزار و ۷۰۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.۳۸۵۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون سه میلیون و ۱۱ هزار و ۳۱۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت استانهای در شرایط قرمز گفت: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری با اشاره به استانهای در شرایط هشدار نیز گفت:همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان