آرزوی تجزیه ایران را به گور خواهید برد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 11:00

آرزوی تجزیه ایران را به گور خواهید برد

شماره: 24908
Aa Aa

ناصر کنعانی نوشته لازم است به صهیونیست‌های رو به زوال یادآوری کرد از جمع اقوام مختلف ایران اسلامی حدود ۲۵۰ هزار نفر جان خود را در طول تقریبی ۴۵ سال گذشته تقدیم کردند تا این سرزمین، یکپارچه، قوی و مقتدر باقی بماند و و وجبی از خاک آن کم نگردد.

واکنش شدیداللحن به اظهارات وقیحانه مقام اسرائیلی؛
آرزوی تجزیه ایران را به گور خواهید برد

 ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش شدیداللحن به اظهارات وقیحانه مقام اسرائیلی درباره تجزیه ایران به ۶ کشور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

آرزوی تجزیه ایران را به گور خواهید برد.

به گزارش اسپادانا خبر، او نوشته است:

«مردخای کیدار» مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی و عضو اندیشکده صهیونیستی سادات-بگین در اظهاراتی وقیحانه عنوان کرد که جمهوری اسلامی ایران باید تجزیه و به ۶ کشور تبدیل شود. وی، تحریک قومیت‌های مختلف ایرانی را زمینه تحقق این آرزوی شوم عنوان کرده است. این صهیونیست مفلوک در فروردین ماه سال گذشته نیز ضمن تأیید اقدامات نظامی صهیونیست‌ها در برخی کشورهای همجوار گفته بود «باید ایران را تکه تکه کنیم». این اظهارات به روشنی گویای سودای شوم دشمنان سفّاک نسبت به ایران عزیز است.

وی ادامه داده است:

لازم است بار دیگر به صهیونیست‌های رو به زوال یادآوری کرد: از جمع اقوام مختلفی که پیکره زیبای ایران اسلامی را تشکیل داده‌اند حدود ۲۵۰ هزار نفر جان خود را در طول تقریبی ۴۵ سال گذشته تقدیم کردند تا این سرزمین، یکپارچه، قوی و مقتدر باقی بماند و وجبی از خاک آن کم نگردد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان