آمار جان باختگان کرونا در ایران از ۳۲ هزار نفر گذشت | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 10:00

آمار جان باختگان کرونا در ایران از ۳۲ هزار نفر گذشت

شماره: 11595
Aa Aa

از دیروز تا امروز ۵ هزار و ۸۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ایران شناسایی شده و ۳۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند.

با اعلام سخنگوی وزارت بهداشت ایران؛
آمار جان باختگان کرونا در ایران از ۳۲ هزار نفر گذشت

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران گفت:

از دیروز تا امروز ۳ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۸۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۶۹ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۶۲ هزار و ۷۰۵ نفر رسید.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

در طول ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۲ هزار و ۳۲۰ نفر رسید.

لاری ادامه داد:

تا کنون ۴۵۰ هزار و ۸۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۴۹۵۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون چهار میلیون و ۶۸۹ هزار و ۱۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان