از کسانی که علیه رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند پشتیبانی می‌کنیم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 23:32

از کسانی که علیه رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند پشتیبانی می‌کنیم

شماره: 17418
Aa Aa

به نابودی این رژیم سرعت داده می‌شود؛ یک جوان فلسطینی تمام ارکان آن ها را می‌لرزاند. بعد سر و صدا می‌کنند و قصد جنگ با ایران اسلامی را دارند؟

اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه؛
 از کسانی که علیه رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند پشتیبانی می‌کنیم

اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در نخستین مراسم سالگرد شهادت سردار حجازی، جانشین نیروی قدس سپاه گفت:

به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او گفت:

شهدای فلسطینی نشان دادند اسلام، ارزش‌های اسلامی و فلسطین زنده است و راه شهدا همچنان استمرار دارد. ما به تاسی از شهدا می‌توانیم راه زندگی درست را فرا بگیریم. ما در وسط میدان مبارزه هستیم. جمهوری اسلامی ایران جلودار صحنه علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است و ما به تاسی از شهدا راه پر عزت و عظمت آن‌‌ها را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد:

جوانان مقامت با علمیات‌های خود تمام سیستم رژیم صهیونیستی را به هم زده‌اند. یک جوان فلسطینی تمام ارکان رژیم صهیونیستی را می‌لرزاند بعد اینها سر و صدا می‌کنند و قصد جنگ با ایران اسلامی را دارند؟

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت:

 از کسانی که علیه رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند پشتیبانی می‌کنیم و این پشتیبانی همچنان ادامه دارد. به هجمه رسانه‌ای که آمریکا در آن از رژیم صهیونیستی پشتیبانی می‌کند و می‌خواهند خود را قدرتمند جلوه دهد نگاه نکنید. مظاهر ناتوانی آنها و قدرت جبهه مقاومت که به برکت خون شهدا هر روز رو به رشد است را می‌بینید که در همین ماه مبارک رمضان چطور قهرمانان و فرزندان فلسطین هرکدام زمینه‌هایی برای خود ایجاد کرده‌اند و چند عملیات‌ در قلب رژیم صهیونیستی انجام دادند که آنها را لرزانده است. تمام سرزمین‌های اشغالی حکم یک پادگان پر از دوربین و ابزار کنترلی دارد و سیستم پلیسی که حاکم است قدم به قدم همه را کنترل می‌کند. در چنین سرزمین پادگان‌مسلک و نظامی، جوانان فلسطینی بلند می‌شوند و عملیات می‌کنند و شهدای عالی‌مقامی مثل رعد حازم با صلابت و با اطمینان نفس در مرکز رژیم صهیونیستی و در شلوغ‌ترین منطقه و ساعت روز اقدامی قهرمانانه در پاسخگویی به جنایات دشمن را اجرا می‌کند. چنین گوهرهایی در مقاومت اسلامی وجود دارد که امام خمینی راه آن را در درون این نظام الهی نشان دادند و امروز رهبر انقلاب اسلامی همین راه را با جدیت و با صلابت طی می‌کنند و از فرزندان خود در درون نظام اسلامی و ماورای مرزها پشتیبانی می‌کنند.

وی گفت:

البته خودمان هم دست بسته نیستیم. اگر به منافع این نظام در هر کجای عالم تعرضی صورت بگیرد، پاسخ جدی خواهیم داد. ما خوب می‌دانیم شما کجا هستید. در اربیل خیلی از کسانی که در کنارتان زندگی می‌کردند، نمی‌دانستند آنجا پایگاه شماست اما تحت رصد ما بودید. البته خودشان هم اقرار کردند که ایران چگونه این پایگاه جنایتکارانه را با ملاحظات امنیتی رصد می‌کند بنابراین هرکجا که تشخیص بدهیم حتما برخورد جدی با رژیم صهیونیستی می‌کنیم و آن‌ها کوچکتر از آن هستند که با ما هماوردی کنند. اگر ملاحظاتی می‌کنیم، ناشی از ملاحظات خودمان است نه از قدرت شما. ما دارای فهم انقلابی هستیم و می‌دانیم که کی و کجا با شما برخورد کنیم. ما ملاحظاتی انسانی داریم و مثل شما نیستیم. رژیم رو به زوال صهیونیستی که به حول و قوه الهی هرچه زمان می‌گذرد به این نابودی نزدیکتر می‌شود با این دولت نیم‌بندی که دارد در حال سقوط است و حتما به اضمحلال این رژیم سرعت می‌دهد. برادرانی که ابراز رشادت می‌کنند به این مسیر ایمان دارند. ما به شهدای مقاومت و فلسطین و پدران و مادرانشان درود می‌فرستیم. مقاومت امروز در سرتاسر دنیا گسترش پیدا کرده و هر کجا ظالمی به ممالک اسلامی تعرض کند، بچه مسلمان‌ها حضور دارند و جمهوری اسلامی از آن‌ها حمایت می‌کند.

قاآنی با اشاره به جنگ یمن میز گفت:

بچه مسلمان‌ها هم جنگ و هم کشور را اداره کردند و امروز فرزندان جدید انقلاب اسلامی سلاح‌های عمده‌ای که استفاده می‌کنند خودشان می‌سازند، موشک با برد بیشتر از هزار کیلومتر و پهپاد با برد بیش از هزار کیلومتر می‌سازند. رهبران نادان سعودی باید بفهمند که با همه امکانات هر روز عقب‌تر رفته‌اند. این جنگ، جنگی نیست که به نفع آن‌ها باشد. جنایتکاران جنایتکارزاده که از پشتیبانی دیگر جنایتکارها برخوردارند تمامی زیرساخت‌های یمن را از بین بردند. ما مدارک مسلم قطعی از جنایات عربستان داریم.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت:

آن‌هایی که سردار سلیمانی را ترور کردند تا خللی در جبهه مقاومت وارد کنند، این فهم را نداشتند که هر قطره خون سردار سلیمانی انسان‌های بسیاری را جذب خود می‌کند و دیر نباشد که فتح قدس را ببینیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان