اصل نظام محفوظ بماند و انشالله عیوب و نواقصش برطرف شود | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 2:38

اصل نظام محفوظ بماند و انشالله عیوب و نواقصش برطرف شود

شماره: 15138
Aa Aa

او گفته امام عزیز توانست حادثه‌ای خلق و یک رژیمی را واژگون کند که در این هزار سال بی‌سابقه بوده و توانست جمهوری اسلامی را به‌وجود بیاورد.

مهدی کروبی پس از ۱۱ سال حصر؛
اصل نظام محفوظ بماند و انشالله عیوب و نواقصش برطرف شود

مهدی کروبی پس از ۱۱ سال در مراسم عزاداری ايّام سالگرد رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام مجتبي و امام رضا (ع) با حضور در منزل غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی سخنرانی کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، کروبی در این مراسم گفت:

 از خداوند می‌خواهم که هم شما و هم خانواده‌هایتان از شیعیان و ارادتمندان خاندان نبوت و امامت باشند انشالله و همه‌تان صحیح و سلامت باشید و به‌خصوص آن امام عزیزی که اینها همه را برای ما به‌وجود آورد، رهبری او، بزرگواری او، تدبیر او، تقوای او، توانست حادثه‌ای را خلق کند که یک رژیمی را واژگون کند که در این هزار سال بی‌سابقه بوده و توانست این جمهوری اسلامی را به‌وجود بیاورد با آن خصوصیاتی که خودش ذکر می‌کرد. و من همین یک کلمه را بگویم که خیلی عجیب است.

او ادامه داد:

ما در اثنای بازنگری قانون اساسی بودیم که رییس آن هم مرحوم آیت الله مشکینی بود. یک روز بعدازظهر به ما خبر دادند که بیایید به جماران. ما آمدیم، دیدیم که هم دکتر فاضل، هم دکتر مجدزاده آمدند و گفتند که امام دیگر در کماست و مساله‌ی امام تا ۱۰ – ۱۵ ساعت دیگر تمام است. در همان لحظه برنامه‌ریزی‌هایی که شد و یک هفته هم که تعطیل بودیم. وقتی من رفتم یک کلمه به شما بگویم که عجب، اصلا فضا عوض شده. آن فضای هفته‌ی قبل با فضای حالا عوض شده و دگرگون شده است. به‌هر جهت من گاهی به خودم می‌گویم که خدایا یک چنین نعمتی نصیب ما شده که قدردان امام نباشیم و به او ظلم شود صحیح نیست لذا از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهم که همه‌ی ارادتمندان اسلام را توفیق بدهد که بتوانند این حرکت عظیمی که امام به‌وجود آورد را در مسیری قرارش بدهند که انشالله ادامه پیدا کند. اصل نظام محفوظ بماند و انشالله عیوب و نواقصش برطرف شود. انشالله همه‌تان موفق باشید. خیلی خوشحالم که شماها را می‌بینم. این طبع انسان است که می‌خواهد دوستانش را ببیند. البته چند نفر را در این مدت زیارت کردیم و عده‌ای را در این ۱۰ – ۱۱ سال ندیدیم که دیگر زیارت شد.

شایان ذکر است در این مراسم تعدادی از شخصیت‌های سیاسی از جمله معادی خواه، امام جمارانی، عباسی فرد، آشتیانی، علی جنتی، اسماعیل دوستی، محسن هاشمی، محمد عطریانفر، حسین مرعشی، یدالله طاهر نژاد، محمد قوچانی، غلامرضا انصاری، حسین کروبی و جهانبخش خانجانی حضور داشتند.

 

منبع| انصاف نیوز

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان