اطاعت از ولایت ویژگی منحصر به فرد ارتش ایران است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 0:08

اطاعت از ولایت ویژگی منحصر به فرد ارتش ایران است

شماره: 13248
Aa Aa

سید ابراهیم رئیسی گفته ارتش جمهوری اسلامی خود را نیروی مسلح تحت امر نائب امام زمان می‌داند و با همه وجود ولایت را باور دارد.

رئیس قوه قضاییه ایران عنوان کرد؛
اطاعت از ولایت ویژگی منحصر به فرد ارتش ایران است

سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه ایران به مناسبت فرارسیدن روز ارتش در بازدید از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و در جمع فرماندهان عالی ارتش گفت:

ارتش جمهوری اسلامی صیانت از امنیت جمهوری اسلامی را به سیادت ایران اسلامی تبدیل کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، رئیسی با بیان اینکه رشادت‎ها، ایستادگی‎ها و شهادت‌ها ایران اسلامی را بیمه کرده است ادامه داد:

امروز ارتش ما ارتشی مکتبی و خداباور است که دست خدا را مافوق همه ایادی می‌داند و نگاه و اتکای نیرو‌های ارتشی ما به خداوند متعال است. نیرو‌های ارتش، انقلاب را با همه وجود باور دارند و پای انقلاب و دفاع از ارزش‌ها ایستاده و با اندیشه و عمل انقلابی برخی کار‌های به ظاهر نشدنی را محقق کردند.

رئیس دستگاه قضا اظهار کرد:

ارتش، مردم را باور دارد و مردم هم به ارتش اعتماد دارند و این جایگاه و پایگاه نیرو‌های مسلح در بین مردم در سایه همراهی و همدلی با ملت بدست آمده است. دیواری که دور پادگان‌ها کشیده شده فقط برای تعیین حدود پادگان‌هاست و گرنه ارتش ما در دل مردم جا دارد در حالیکه در دنیا ارتش‌ها با مردم فاصله جدی دارند و رابطه‌ای با آن‌ها ندارند. در دنیا ارتش‌های فراوانی وجود دارند و هر کشوری برای خود نیرو‌های مسلح دارد اما باور به ولایت و اطاعت از ولی ویژگی منحصر به فرد ارتش ماست. ارتش جمهوری اسلامی خود را نیروی مسلح تحت امر نائب امام زمان می‌داند و با همه وجود ولایت را باور دارد و معتقد است آنچه به رفتار و اقدامات او معنا می‌دهد ولایی بودن و اتصال به مقام ولایت است.

وی تصریح کرد دشمن می‌داند نیروی ارتش ما به عنوان یک نیروی انقلابی و ولایت‎مدار و خطرپذیر و مردمی آماده به خدمت در میدان است و برای دفاع از انقلاب و ارزش‎ها و تمامیت ارضی ایران اسلامی از جان خود می‎گذرند. امروز ارتش جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها در آمادگی بسر می‌برد و حضور سپاه و ارتش و نیرو‌های مرزبانی در کنار هم مجال کوچکترین تحرک را از اشرار و مزدوران دشمن گرفته است. امروز علیرغم همه تهدید‌ها ایران در امن‌ترین شرایط بسر می‎برد و این در گرو نقش همه نیرو‌های مسلح دلاور ما بویژه نیرو‌های ارتش است که از جان خود مایه گذاشتند تا ایران اسلامی مقتدر و سرافراز بماند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان