کشور‌های همسایه در دام توطئه‌های رژیم صهیونیستی نیفتند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 14:37

کشور‌های همسایه در دام توطئه‌های رژیم صهیونیستی نیفتند

شماره: 15074
Aa Aa

رزمایش فاتحان خیبر ارتش به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل پیام می دهد که نیرنگ هایشان نمی‌تواند موعد ۲۵ ساله پایان حیات آن ها را عقب بیندازد.

آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛
کشور‌های همسایه در دام توطئه‌های رژیم صهیونیستی نیفتند

سید محمد علی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نسبت به فتنه‌انگیزی اسرائیل در روابط همسایگان و کشور‌های مسلمان هشدار داد و گفت:

رزمایش ایران پیام صلح و دوستی برای همسایگان دارد.

به گزارش اسپادانا خبر، او در حاشیه در رزمایش فاتحان خیبر ارتش در مناطق شمال غرب ایران گفت:

مناطق مرزی شمال غرب، مرز‌های صلح و دوستی و برادری هستند و این را مسلمانان آن سوی مرز و این سوی مرز به خوبی می‌دانند و خواهان تداوم این برادری و دوستی هستند.

وی با اشاره به اینکه رژیم فتنه‌گر جهان در پی ایجاد اختلال و تنش در روابط حسنه کشور‌های مسلمان است گفت:

هر چه به موعد ۲۵ ساله مورد اشاره رهبر انقلاب یعنی پایان حیات این رژیم اشغالگر نزدیک می‌شویم این توطئه‌ها و دسیسه‌ها برای ایجاد اختلاف بین کشور‌های مسلمان بیشتر می‌شود. نیرو‌های مسلح ایران اسلامی حافظان صلح هستند و این رزمایش‌ها با پیام صلح و دوستی برای کشور‌های همسایه و جهت ارتقاء آمادگی نظامیان است.

وی افزود:

پیام دیگر این رزمایش به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل این است که توطئه‌ها و نیرنگ هایشان نمی‌تواند موعد ۲۵ ساله برای پایان حیاتشان را عقب بیندازد شاید نزدیک‌تر هم کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: 

به مسئولین کشور‌های همسایه توصیه می‌کنم در دام توطئه‌های رژیم صهیونیستی نیفتند. اتحاد مسلمانان جهان باید برای مبارزه با استعمار و اشغالگری حفظ شود.

 

منبع| روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان