تمام تل‌آویو در تیررس موشک‌های جمهوری اسلامی است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 21:55

تمام تل‌آویو در تیررس موشک‌های جمهوری اسلامی است

شماره: 21854
Aa Aa

او گفته وجود مبارک ولایت فقیه به عنوان جانشین پیامبر بزرگ اسلام(ص) و امام زمان(عج) نماد عینی صراط مستقیم امت اسلامی است.

کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی؛
تمام تل‌آویو در تیررس موشک‌های جمهوری اسلامی است

کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد:

به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد جبهه مقاومت شاهد هستیم غاصبان صهیونیسم روز به روز هم ضعیف‌تر شده و هم از شعارهای ابدی خود عملا عقب‌نشینی کرده‌اند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او اظهار داشت:

نظام کودک‌کشی که خود را قلدر دنیا می‌داند دور خود دیوار کشیده و روز به روز حلقه محاصره توسط محور مقاومت بر این غاصبان تنگ‌تر می‌شود. امروز هیچ‌نقطه‌ای در سرزمین‌های اشغالی نیست که در تیررس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نباشد و هیچ نقطه‌ای نیست که از برد موشک‌های جمهوری اسلامی ایران در پناه باشد. هیچ نقطه‌ای نیست که از برد موشک‌های کوتاه‌برد انتفاضه و جریانات مبارز علیه رژیم غاصب در امان باشد. این رژیم ۲۵ سال آینده را به چشم نخواهد دید و این راه تا نابودی رژیم غاصب ادامه دارد.

وی با بیان این که باید پشت سر مقام معظم رهبری قدم به قدم حرکت کنیم گفت:

دنیای امروز در حال تجربه کردن نظم جدیدی است؛ با حرکت‌های مدبرانه و با بصیرت مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران در موازنه قدرت جدید جایگاه جهانی پیدا می‌کند از آثارات آن این است که دو قدرت بزرگ دنیا چین و روسیه با جمهوری اسلامی ایران  رابطه برقرار کرده چون نظام محکی داریم که وابسته به هیچ قدرتی نیست. امروز وجود مبارک ولایت فقیه به عنوان جانشین پیامبر بزرگ اسلام(ص) و امام زمان(عج) نماد عینی صراط مستقیم امت اسلامی است. امروز ترجمه عملیاتی«اِهْدِنَا الصِّراطَ الْمُسْتَقیمَ» این است که خدایا ما را پشت سر امام و مقتدای عظیم‌الشأن ثابت‌قدم بدار. 

او گفت که ارتش جهموری اسلامی ایران در رکاب فرمانده معظم کل قوا روز به روز آماده‌تر از روز گذشته هستند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان