اولویت واکسیناسیون کرونا در ایران با کادر درمان و سالمندان است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 7:10

اولویت واکسیناسیون کرونا در ایران با کادر درمان و سالمندان است

شماره: 12323
Aa Aa

روحانی از بانک مرکزی، وزارت خارجه، سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت خواسته خرید و انتقال واکسن کرونا به ایران را تسریع کنند.

رئیس‌جمهور ایران در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت؛
اولویت واکسیناسیون کرونا در ایران با کادر درمان و سالمندان است

حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت اظهار امیدواری کرد با اقدامات انجام گرفته در کنار پیگیری مجدانه برای تولید داخلی واکسن در هفته‏‌های آینده با خرید واکسن از شرکت‏‌های مختلف و انتقال آن به داخل کشور، واکسیناسیون بر اساس اولویت‏‌بندی و جدول آماده شده از جامعه هدف در کشور با اولویت کادر درمانی و سالمندان آغاز شود.

به گزارش اسپادانا خبر، رئیس‌جمهور ایران تصریح کرد:

بانک مرکزی، وزارت امور خارجه و سازمان برنامه و بودجه باید در کنار وزارت بهداشت به‌گونه‏‌ای برنامه ریزی کنند که خرید و انتقال واکسن به کشور سریع‏‌تر به سرانجام برسد.

روحانی گفت: دولت با تکیه بر تجارب به دست آمده از ایستادگی در برابر این جنگ تمام عیار و خنثی‏‌سازی تحریم‏‌های غیرانسانی، بودجه سال آینده کشور را با هدف توسعه اقتصادی و نیز حمایت موثر معیشتی از مردم، تنظیم کرده است. وضعیت و شرایط اقتصادی کشور اقتضا می‏‌کند که با لحاظ تمامی الزامات، نیازها و داشته‏‌های کشور، افقی امیدوارکننده و آرامش‏‌زا در توسعه اقتصادی و معیشت و مردم باید اثرات مثبت آن را در زندگی خود احساس کنند. به همین دلیل هرگونه تصمیمی که منجر به فشار مضاعف اقتصادی به معیشت مردم و اقتصاد کشور شود، پذیرفته نخواهد بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان