با شیوه‌های موجود کرونا در ایران هم چنان قربانی خواهد گرفت | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 22:32

با شیوه‌های موجود کرونا در ایران هم چنان قربانی خواهد گرفت

شماره: 9580
Aa Aa

قاضی‌زاده هاشمی نوشته اواخر آذرماه سال جاری نگرانی و نظرات خویش را به اطلاع مسوولین ارشد ایران رسانده‌ اما این تلاش‌ها تاکنون کم ثمر بوده است.

انتقاد وزیر سابق بهداشت ایران از شیوه مقابله با کرونا؛
با شیوه‌های موجود کرونا در ایران هم چنان قربانی خواهد گرفت

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت دولت اول روحانی با انتشار یادداشتی در صفحه مجازی خود از نحوه مقابله با ویروس کرونا انتقاد کرد.

به گزراش اسپادانا خبر، قاضی زاده هاشمی در یادداشت خود آورده است:

مجددا لازم می‌دانم از تلاش شبانه روزی مدیران و تمام همکاران عزیزم در بخش بهداشت و درمانی کشور که عاشقانه و مجاهدانه، شبانه روز به هم میهنان عزیز خدمت میکنند، صمیمانه قدردانی کنم. بدون تردید، بحران کرونا، ارزش این سرمایه بزرگ اجتماعی و ثروت ملی را آشکاراتر و ضرورت توجه به زیر ساخت‌های حوزه سلامت و بیمه‌های خدمات بهداشتی و درمانی را هویداتر کرد.

عده‌ای از شما عزیران تاکید کرده بودید که در کمک به دولت محترم مضایقه نکنم. باید عرض کنم آموخته‌ام با توجه به حساسیت‌هایی که وجود  دارد، بجای نامه‌های سرگشاده و اظهار نظر علنی و عمومی که موجب نگرانی بیشتر هموطنان می شود، چنانچه بخواهد اثر بخش باشد، نصحیت محرمانه وبی سر وصدا موثرتر است.

من از اوایل دی ماه و بلکه اواخر آذرماه امسال، نگرانی و همچنین نظرات و پشینهاداتم را به سمع و نظر مسوولین ارشد کشور از جمله رئیس جمهور محترم و پیش از همه به اطلاع برخی مدیران عزیز در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسانده‌ام و برای هر نوع خدمتی رسما اعلام آمادگی کرده ام. البته ناچارم عرض کنم که اکثر تلاش‌هایم تاکنون کم ثمر بوده است. بدیهی است که باز هم ادامه می‌دهم، مطمئن باشید.

امیدوارم مردم عزیز باور کننند که با شیوه‌های موجود، این میهمان خود خوانده به این زودی‌ها رفع مزاحمت نمی‌کند و هم چنان قربانی خواهد گرفت. پس لازم است توصیه‌های بهداشتی را بسیار بسیار جدی بگیرند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان