تعداد جانباختگان ویروس کرونا در ایران به ۸ نفر رسید | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 2:39

تعداد جانباختگان ویروس کرونا در ایران به ۸ نفر رسید

شماره: 9336
Aa Aa

جهانپور از ثبت 15 مبتلای جدید به این ویروس در قم، تهران، گیلان، استان مرکزی و تنکابن خبر داده و گفته از این جمع 15 نفره 3 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران خبر داد؛
تعداد جانباختگان ویروس کرونا در ایران به ۸ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت ایران در گفتگو با شبکه خبر تعداد مبتلایان این کشور به ویروس کرونا را تا امروز 43 نفر اعلام کرد که در مقایسه با روز گذشته 15 نفر افزایش داشته است. از این تعداد تا کنون 8 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته کیانوش جهانپور از 15 مبتلای جدید به این ویروس، 7 نفر در قم، 4 نفر در تهران، 2 نفر در استان گیلان، 1 نفر استان مرکزی و 1 نفر در شهر تنکابن بوده‌اند. ضمنا از این جمع 15 نفره 3 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

علیرضا وهاب‌زاده، مشاور مطبوعاتی وزیر بهداشت ایران نیز در توئیتر از ثبت ۱۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد.

او نوشته از این موارد ۴ نفر تهران، ۲مورد گیلان، یک موردتنکابن و ۷ نفر از شهر قم بوده اند. متاسفانه سه نفر از این مبتلایان جان خود را از دست داده اند.

پیش تر، موسوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تایید ابتلا و مرگ یک نفر بر اثر بیماری کرونا ویروس در این استان گفته بود: مرگ یک مسافر تهرانی در یکی از بیمارستان شهرستان تنکابن تایید شد.

او افزود:

جسد این فرد تا اعلام نهایی نتیجه آزمایش‌های کرونا ویروس در سردخانه نگهداری می‌شود تا جلوی انتشار این ویروس گرفته شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، موسوی گفت: آمار ابتلا به بیماری کرونا ویروس در کشور از طریق ارتباطات وزارت بهداشت پس از انجام آزمایش‌های تشخیصی اعلام می‌شود.

موسوی با بیان اینکه بیماری کرونا ویروس شباهت زیادی به آنفلوانزا و سرماخوردگی دارد افزود: تاکنون آزمایشات مثبت کرونا در شهروندان مازندرانی دریافت نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:

آزمایش ابتلا به بیماری کرونا ویروس تنها از افراد مشکوک به این بیماری گرفته می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان