تعداد مبتلایان روزانه کرونا در ایران باز هم رکورد شکست | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 10:40

تعداد مبتلایان روزانه کرونا در ایران باز هم رکورد شکست

شماره: 11585
Aa Aa

از دیروز تا امروز ۶ هزار و ۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ایران شناسایی شده و ۳۳۵ نفر از بیماران مبتلا جان خود را از دست داده اند.

با اعلام سخنگوی وزارت بهداشت ایران؛
تعداد مبتلایان روزانه کرونا در ایران باز هم رکورد شکست

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران گفت:

تاکنون ۵۵۶ هزار و ۸۹۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۳۵ نفر از بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۱ هزار و ۹۸۵ نفر رسیده است.

به گزارش اسپادانا خبر، سیما سادات لاری گفت:

از دیروز تا امروز ۲ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۶ هزار و ۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۱۴ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۵۶ هزار و ۸۹۱ نفر رسید.

وی ادامه داد:

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۱ هزار و ۹۸۵ نفر رسید. تاکنون ۴۴۶ هزار و ۶۸۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۹۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۶۵۸ هزار و ۷۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمزو استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان