جبهه نفاق به دنبال به دست گرفتن رهبری جامعه است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 20:52

جبهه نفاق به دنبال به دست گرفتن رهبری جامعه است

شماره: 14507
Aa Aa

میرباقری گفته راهکار جریان نفاق برای به دست گرفتن قدرت تغییر در مسیر دین است اما عاقبت آن ها خروج از ولایت الهی و داخل شدن در ولایت طاغوت است.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی ایران عنوان کرد؛
جبهه نفاق به دنبال به دست گرفتن رهبری جامعه است

سید محمّد مهدی میرباقری، رئیس فرهنگستان علوم اسلامی و عضو مجلس خبرگان رهبری در حسینیه حضرت زهرا سلام الله علیها با اشاره به ماهیت یهود و نصاری گفت:

این دو جریان بزرگ در ابتدا ذیل انبیای الهی شکل گرفتند ولی در ادامه تعداد فراوانی از آن­ها به وسیله جریان نفاقی که در درون این دو امت شکل گرفته بود از مدار و مسیر هدایت خارج شدند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی با توجه به تلاش ­های جبهه نفاق در داخل جبهه­ حق برای تحریف مسیر هدایت انبیای الهی صلوات الله علیهم به هدف نهایی جبهه نفاق اشاره کرد و افزود:

جبهه نفاق به دنبال دستیابی به قدرت و به دست گرفتن رهبری جامعه است درحالی که لیاقت و صلاحیت آن را ندارد. راهکار جریان نفاق برای به دست گرفتن قدرت در جامعه دینی تغییر در مسیر دین است زیرا کسی می­تواند خلیفه رسول خدا باشد که به حق از طرف خداوند خلافت داشته باشد تا بتواند امت را به حقایق دین و رستگاری برساند. حال اگر کسی بخواهد به قدرت برسد که توانایی انجام این رسالت را ندارد به ناچار باید مسیر دین را تغییر دهد. متأسفانه جریانی در درون امت اسلامی با برقراری یک نوع رابطه دلدادگی و محبت نسبت به این جریانات انحرافی مجذوب امکانات دنیوی آن­ها شدند. خالی شدن دست انسان از معارف بلند رسولان الهی و عدم درک صحیح انسان از حقیقت دین و چشم دوختن به امکانات دنیوی کفار از مهمترین عوامل تمایل به جریان کفر در عالم است. یهود و نصاری با وجود اختلافاتی که با هم دارند در دشمنی با مؤمنینِ امتِ نبی گرامی اسلام یکپارچه عمل می­کنند لذا دلبستن و دلدادگی به این دو جریان مطلقاً ممنوع است البته تجارت و معامله‌­ی با آن­ها غیر از دلدادگی به این دو جریان است.

وی گفت:

عاقبت کسانی که از امکانات جبهه کفر خوششان می آید و از قدرت آن­ها واهمه دارند و به برقراری رابطه دوستانه با آن­ها تمایل دارند خروج از ولایت الهی و داخل شدن در ولایت طاغوت است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان