حزب الله ایران درباره حجاب بیانیه منتشر می کند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 25 ارديبهشت 1403 - 19:58

حزب الله ایران درباره حجاب بیانیه منتشر می کند

شماره: 8285
Aa Aa

الله کرم می گوید نامحرم و نااهل اگر بخواهند حاکم شوند، جریان های حزب اللهی به شکل سازماندهی شده با مسئله برخورد می کنند.

جریان های حزب الهی از بدنه مردم هستند؛
حزب الله ایران درباره حجاب بیانیه منتشر می کند

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از نامه نیوز، حسین الله کرم، دبیر شورای هماهنگی انصار حزب الله گفته:

درباره موضوع حجاب ما به زودی بیانیه ای منتشر خواهیم کرد.

الله کرم اظهار کرد: حجاب از نمادهای نظام اسلامی و یک امر واجب عمومی و اجتماعی است که اجرای آن الزام قانونی دارد بنابراین باید با متخلفان به طور قانونی برخورد شود اما اگر مجریان قانون برخورد نکنند، شورای هماهنگی حزب الله در چارچوب تذکر لسانی همچون گذشته اقدام می کند. البته نوع برخورد لسانی نتیجه گرا نیست. علما معتقدند در این نوع منکر باید تذکر دهیم و عبور کنیم و منتظر حصول نتیجه نباشیم. بنابراین تلاش می شود با موضوع منکر به هیچ وجه تماس یا حتی درگیری لفظی صورت نگیرد.

دبیر شورای هماهنگی انصار حزب الله گفته: جریان های حزب الهی اساسا از بدنه مردم هستند. بنابراین سازماندهی آنها براساس تفکر و اندیشه دینی صورت می گیرد. هر کسی معتقد به امر به معروف و نهی از منکر لسانی در قالب «تذکر، عبور و ترک کردن سریع منطقه، پرهیز از هر گونه درگیری و تماس غیرلسانی و منتظر نتیجه نماندن» باشد؛ همان نیروی حزب الله خواهد بود. در مواقعی که منکر شکل حکومتی به خود بگیرد، به عنوان مثال منکر به شکل زدودن اندیشه و حکومت دینی باشد، در این حالت آن ساختار و سازمان هم وارد می شود و به دادن یک بیانیه اکتفا نخواهد کرد. امام فرمودند نگذارید انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد. این نامحرم و نااهل اگر بخواهند حاکم شوند، جریان های حزب اللهی به شکل سازماندهی شده با مسئله برخورد می کنند.

 

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان