حمله انتحاری به اتوبوس سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 4:54

حمله انتحاری به اتوبوس سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان

شماره: 6748
Aa Aa

در این حمله که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مسیر خاش به زاهدان صورت پذیرفته دست کم بیست و هفت نفر شهید شده اند.

جیش العدل مسئولیت این حادثه تروریستی را بر عهده گرفت؛
حمله انتحاری به اتوبوس سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان

به گزارش اسپادانا خبر، روابط عمومی قرارگاه نیروی زمینی سپاه از حمله انتحاری تکفیری ها به یک دستگاه اتوبوس حامل مرزبانان شرقی کشور در مسیر خاش به زاهدان خبر داد .

 اتوبوس پرسنل شیفت سپاه در محدوده چانعلی جاده خاش-زاهدان بر اثر برخورد خودروی انتحاری منفجر شده است. آمار شهدای حمله تروریستی سیستان و بلوچستان حدود ۲۷ تن بوده که احتمال افزایش شمار شهدا نیز وجود دارد.

براساس این خبر تعدادی از مدافعان مرزهای نیروی زمینی سپاه در حمله انتحاری به شهادت رسیدند.

گروهگ تروریستی جیش العدل حادثه انتحاری در سیستان و بلوچستان را برعهده گرفته است.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از حمله انتحاری تروریست های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت و مجروح شدن جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی در جاده خاش- زاهدان خبر داد.

متن اطلاعیه قرارگاه قدس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی شکست سخت استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه ،تروریست‌های تکفیری و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه و استکبار برای تلخ کردن کام ملت ایران، یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه ،عازم موطن خود بودند را در جاده خاش- زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند.

در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان