در مورد کنترل سفرها کسی به حرف من گوش نداد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 20:15

در مورد کنترل سفرها کسی به حرف من گوش نداد

شماره: 13102
Aa Aa

نمکی، وزیر بهداشت ایران می گوید حتی یک نفر از مسئولان جمهوری اسلامی تاکنون واکسن نزده و رهبر انقلاب هم تأکید کرده اند واکسن ایرانی می ‌زنند.

به دلایل مختلف به وزارت بهداشت ارز ندادند؛
در مورد کنترل سفرها کسی به حرف من گوش نداد

سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران در نشست کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن هشدار نسبت به افزایش موارد مثبت کرونا در این کشور گفت:

با یکی از سهمگین ‌ترین امواج کرونا مواجه هستیم. برای نظام سلامت ایام پرچالشی را می‌ بینم اما می‌ توانستیم به این مرحله نرسیم.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

متاسفانه ارزشمندترین همکارانم را به دلیل سهل ‌انگاری و عادی پنداری عده ‌ای از دست می دهیم و این غصه و رنج بزرگی است. ما وارد عرصه جدیدی شدیم و این موج را بسیار سهمگین تر از چیزی می بینم که برخی دوستان می بینند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود:

متأسفانه در مورد کنترل سفرها کسی به حرف من گوش نداد و امروز با گرفتاری بسیار سنگینی مواجه هستیم.

نمکی گفت: نظام سلامت علیرغم تمامی تلاش ‌ها برای دستیابی به مرگ و میرهای تک رقمی امروزه با مشکل مواجه است و نباید اجازه داد افسار از دست ما رها شده و مرگ و میرها افزایش یابد. امروزه مهار اژدهای کووید 19 چموش سرکش از دست ما رها شده و مشخص نیست چه زمانی مرگ سه رقمی را کاهش دهیم. در حال حاضر در شرایط بسیار سنگین و دشوار قرار داریم.

او خاطرنشان کرد:

وزارت بهداشت مظلوم است و متأسفانه مورد بی مهری قرار گرفته و منابع کافی برای اداره مجموعه وجود ندارد و ارز را به دلایل مختلف به ما ندادند. متأسفانه پولی را از 10 درصد هدفمندی و یک درصد ارزش افزوده به ما ندادند.

وزیر بهداشت تصریح کرد:

حتی یک نفر از مسئولان جمهوری اسلامی تاکنون واکسن نزده و رهبر معظم انقلاب هم تأکید کردند که واکسن ایرانی می ‌زنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان