در ۴۳ شهرستان ایران محدودیت های شدید اعمال خواهد شد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 9:01

در ۴۳ شهرستان ایران محدودیت های شدید اعمال خواهد شد

شماره: 11575
Aa Aa

در ۴۳ شهرستان بحرانی ایران به مدت یک هفته محدودیت های شدید اعمال شده و حضور کارکنان دولت در تهران به نصف خواهد رسید.

با اعلام کمیته های درمان و اجتماعی- امنیتی ستاد کرونا؛
در ۴۳ شهرستان ایران محدودیت های شدید اعمال خواهد شد

حسن روحانی در جلسه روسای کمیته های ستاد ملی مقابله با کرونا گفت:

هیچ یک از دستگاه ها و افراد در انجام وظایف شان در روند این مبارزه خستگی ناپذیر، اهمال و یا کم کاری نکرده اند. باید همگی تلاش کنیم تا هیچ ناهماهنگی رخ ندهد و پیام های نادرستی با جامعه منتقل نشود.

به گزارش اسپادانا خبر، رئیس جمهور گفت:

کمیته های ستاد ملی مقابله با کرونا ضروری است که در ماه های پیش رو، ضمن بازخوانی راهبردها و روش های موفق این هشت ماهه، راهبردهایی نظیر تشدید نظارت بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی و اعمال موثر قانون در این حوزه را با اطلاع رسانی فراگیر و دقیق و با کمک فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی برنامه ریزی و پیگیری کنند.

روحانی رهگیری هوشمند و ایجاد محدودیت های هدفمند برای کسانی که دوران قرنطینه را سپری می کنند ضروری خواند و با تاکید بر تشدید نظارت ها برای رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و اتخاذ مجازات هایی برای خاطیان گفت:

کمیته امنیتی و اجتماعی باید برای تقویت نظارت ها و اعمال قانون در بخش های حمل و نقل، کسب و کارها و فضاهای عمومی، برنامه ریزی کنند.

در این جلسه پیشنهاد وزارت بهداشت و درمان و کمیته امنیتی - اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا مطرح و مورد تایید قرار گرفت که براساس آن مقرر شد از روز دوشنبه ۵/ ۸/ ۱۳۹۹ تا پایان آبان ماه نسبت به کاهش حضور کارکنان دولت و دستگاه های اجرایی در تهران به میزان ۵۰ درصد اقدام گردد.

بر اساس اعلام کمیته های درمان و اجتماعی - امنیتی در ۴۳ شهرستان بحرانی ایران که بیشترین میزان ابتلا را دارند از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت های شدید اعمال خواهد شد و در صورت لزوم در هفته بعدی هم اعمال خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان