روحانی از دولت آینده آمریکا خواست به همه تعدات خود بازگردد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 22:56

روحانی از دولت آینده آمریکا خواست به همه تعدات خود بازگردد

شماره: 11715
Aa Aa

حسن روحانی گفته در تهران، مراکز استان‌ها و شهرهای پرجمعیت پایان ساعت کاری بخش دوم، سوم و چهارم مشاغل به مدت یک‌ماه ساعت 18 است.

در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان شد؛
روحانی از دولت آینده آمریکا خواست به همه تعدات خود بازگردد

 حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت:

امیدوار هستیم با همکاری بکدیگر  چارچوب‌های مصوبه ستاد به تدریج شاهد کاهش این شرایط باشیم و همانطور که مردم مراعات خود را بالا می‌برند و ستاد هم مصوباتی دارد، شاهد آرامش بیشتر در جامعه باشیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی با اشاره به انتخابات آمریکا افزود:‌

تصمیم کشور ما همیشه روشن بوده و ملت ما مقاومت و صبوری خود را ادامه می‌دهد تا طرف مقابل در برابر قانون و مقرارات سر فرود بیاورد و ما امیدواریم شرایط به گونه‌ای باشد که تحریم‌کنندگان متوجه شده باشند که راهشان راه نادرست و ناصحیحی بوده و به هیچ عنوان به اهداف خود دست نخواهند یافت و این تجربه سه ساله برایشان درسی باشد تا دولت آینده آمریکا در برابر قانون و مقررات تسلیم باشد و به همه تعدات خود برگردند و مردم ما پاداش صبر و ایستادگی خود را لمس کنند و ببینند.

رئیس‌جمهور درباره مصوبات جلسه ستاد ملی تصریح کرد: 

درباره فعالیت کسب و کار تصویب شد غیر از مشاغل و موارد ضروری بخش اول مانند فروشگاه‌های مواد غذایی و داروخانه‌ها که آزاد هستند، باید پایان ساعت کاری بخش دوم، سوم و چهارم این مشاغل از 20 آبان تا 20 آذر به مدت یک‌ماه ساعت 18 باشد؛ این محدودیت برای تهران و مراکز استان‌ها و شهرهای پرجمعیت است که ستادهای استانی درباره آن‌ها تصمیم می‌گیرند. این محدودیت‌ها که گرچه سختی‌هایی برای مردم ایجاد می‌کند ولی یکدیگر را یاری کنیم بتوانیم از انتقال این بیماری جلوگیری کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان