رییس جمهور ایران باید خود را سرباز ولایت بداند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 9:58

رییس جمهور ایران باید خود را سرباز ولایت بداند

شماره: 13667
Aa Aa

عده ای برای تبلیغات ۱۰ روز آخر انتخابات با پشتوانه سرمایه مادی و شیوه های تبلیغی غربی برای سوار شدن بر موج احساسات مردم برنامه جدی دارند.

حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران؛
رییس جمهور ایران باید خود را سرباز ولایت بداند

عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه قم گفت:

در دموکراسی غربی، مهندسی انتخابات وابسته به تبلیغات و خواسته های نظام سرمایه داری است و امروز در انتخابات آمریکا منافع اقتصادی دو حزب ، غالب مردم را پای صندوق های رای می کشد. این در حالی است که در نظام اسلامی اصالت در انتخابات بر بصیرت مردم است و صرف تبلیغات و فضاسازی ها نباید بر اصل بصیرت در انتخاب فرد اصلح تاثیر بگذارد. بسیاری از فضاسازی های تبلیغاتی صادقانه و درست نیست و افرادی که از تقوای لازم برخودار نباشند در این فضاها سوار شده و آشکارا دروغ گفته و وعده های غیرقابل عمل می کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از سپاه نیوز، نماینده ولی فقیه در سپاه گفت:

دشمن تلاش دارد ذائقه فرهنگی مردم را تغییر دهد تا با سرگرم سازی آنها به امور دنیوی مردم را از سنگر و آرمان‌های اصیل انقلاب دور نگه دارد.  مردم به دلیل مشکلات به ویژه تبعیض ها ، ناراضی و دلگیر هستند و از نهاد های نظارتی انتخابات بویژه شورای نگهبان انتظار دارند همواره بدون مصلحت اندیشی و با پایبندی کامل به موازین و قوانین شرعی مبادرت به اجرای وظایف خود در بررسی و اعلام احراز صلاحیت افراد بپردازند. انقلاب اسلامی از نظر بعد بین المللی در بهترین شرایط قرار دارد و تنها نگرانی ما مشکل و وضعیت مدیریت در داخل کشور است و برخی از مدیران عملا نمی خواهند کاری برای مردم و کشور انجام دهند. علت بی انگیزگی مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای عملکرد ضعیف دولت مردانی است که با تبلیغات ناجوانمردانه می خواهند کاهش مشارکت احتمالی را به پای منتقدین خود و نهادهای دیگر بنویسند و آنها را متهم کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه کشور به رییس جمهور و دولتی نیاز دارد که استکبارستیز، ظلم ستیز و در امتداد ولایت باشد و خود را سرباز ولایت بداند برخی رویکردها نزد دولتمردان را نقد و تصریح کرد:

روسای جمهور به عنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور بایستی خود را مجری قوانین و سیاست های نظام بدانند و نباید به گونه ای فکر و عمل کنند که وظایف ذاتی و مسئولیت های قانونی آنها به حاشیه برود . مردم انتظار دارند دولتها و روسای جمهور ، خود را تابع رهبری بدانند و توصیه‌ها و هدایت‌های ایشان را که دلسوزانه و برای کشور و دولت راهگشا است را به طور جدی مورد اهتمام قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: عده ای از جناحی برای تبلیغات ۱۰ روز آخر انتخابات با پشتوانه سرمایه مادی و شیوه های تبلیغی غربی برای سوار شدن بر موج احساسات مردم برنامه جدی دارند که انشاالله با هوشمندی مردم مواجه خواهند شد.

حاجی صادقی در مدرسه علمیه معصومیه قم  نیز گفته است: بایستی از امکانات و ابزارهای موجود در فضای مجازی بیشتر استفاده شود. هم اکنون تعداد قابل توجهی از طلاب فاضل در سپاه پاسداران به صورت رسمی مشغول به کار هستند و در صدد هستیم از ظرفیت های مناسب روحانیون در پیشبرد اهداف و هدایت جریان انقلاب استفاده کنیم. فضای مجازی ظرفیت مناسبی است که در آن می‌توان به روشنگری و بصیرت افزایی پیرامون حقایق، واقعیات، الزامات و ضرورتهای انقلاب و نیازهای اساسی مردم و کشور در مقاطع مختلف بویژه در دوران انتخابات پرداخت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان