جمهوری اسلامی حرم است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 1:44

جمهوری اسلامی حرم است

شماره: 24526
Aa Aa

امروز قرارگاه حسین‌بن علی(ع) ایران است. اگر این حرم بماند دیگر حرم‌ها می‌مانند؛ اگر خدایی ناکرده برای این نظام اتفاقی بیفتد اسلام ۲۰۰ سال به عقب برمی‌گردد و دشمن اگر متوجه ضعف و سستی ما شود قطعا حمله می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران عنوان کرد؛
جمهوری اسلامی حرم است
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت:
امروز انتخابات و انتخاب اصلح فرمان رهبر معظم انقلاب است لذا باید در انتخابات حضور پیدا کرده و دشمن را مأیوس کنیم.
به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او در دومین اجلاسیه شهدای عرصه گمنامی سپاه فجر فارس اظهار داشت:
یکی از خواسته‌های شهدا از ما حفظ نظام است. امروز قرارگاه حسین‌بن علی(ع) ایران است. جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند لذا اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند. اگر خدایی ناکرده برای این نظام اتفاقی بیفتد اسلام ۲۰۰ سال به عقب برمی‌گردد.
تنگسیری بر لزوم ولایت‌مداری و پیروی از خط ولایت تأکید کرد و افزود:
شهدا گوش به فرمان ولی فقیه بودند و به برکت خون شهدا چهل و چند سال است در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم. فرمانده عملیات اطلاعات مسیر اسلام حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی است که ما باید پا جای پای ایشان بگذاریم. دشمن اگر متوجه ضعف و سستی ما شود، قطعا حمله می‌کند لذا دل دشمن با گام‌های استوار شما می‌لرزد. اگر همه با هم در مقابل دشمن بایستیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. چنانچه امروز به برکت خون شهدا کارهای بزرگی صورت گرفته است و خواهد گرفت.
وی با بیان خصلت‌های نیروهای اطلاعاتی همچون ایمان، شهادت‌طلبی، خستگی‌ناپذیری، دلیرمردی و شجاعت تصریح کرد:
نیروهای اطلاعات هر شب با استرس زیاد به دنبال رفع موانع بودند. نیروهای اطلاعاتی خوب می‌دانند اگر آن‌ها امروز یک زخم بردارند باعث می‌شود یک گردان زخمی و شهید نشوند. نیروهای اطلاعات از جزء به کل می‌رسند، یک‌مبنا را می‌گیرند و تیزهوشی‌شان باعث می‌شود کار را پیش ببرند. ما در دفاع مقدس از این عزیزان بهره بردیم.
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان