عاملان قرآن‌سوزی مانند سلمان رشدی فاقد امنیت و آسایش خواهند بود | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 10:10

عاملان قرآن‌سوزی مانند سلمان رشدی فاقد امنیت و آسایش خواهند بود

شماره: 22914
Aa Aa

او گفته همانطور که تاکنون بخشی از حکم رشدی اجرا شده عامل قرآن‌سوزی اخیر و موارد مشابه او هم همین‌طور است و رها نخواهند شد.

محمدی‌سیرت، نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه؛
عاملان قرآن‌سوزی مانند سلمان رشدی فاقد امنیت و آسایش خواهند بود

علی محمدی‌سیرت، نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه در رابطه با اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و با مجوز دولت این کشور گفت:

کسی که به ساحت پیامبر اکرم و قرآن کریم اهانت کند حکمش «اعدام» است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی اظهار داشت:

پشت صحنه این جنایت در واقع آمریکا است و اسرائیل هم به عنوان سگ زنجیری آمریکا اقداماتش را با حمایت آن انجام می‌دهد. آنها فکر کرده‌اند که اگر چنین کاری را توسط این فرد ترتیب بدهند امت اسلامی از دشمن اصلی غافل می‌شود در حالی که این فرد عامل مستکبرین و متجاوزین عالم است و در پشت صحنه توطئه‌ای قرار دارد که توسط آمریکا و توابعش طراحی شده و این کار یک نفر به تنهایی نیست.

او با اشاره به مجرم بودن این فرد و کسانی که در پشت صحنه از او حمایت کرده‌اند گفت:

این بار هم خداوند از اینها انتقام خواهد گرفت و این انتقام به دست ارادتمندان و معتقدان به قرآن کریم گرفته می‌شود. مناسب است که فقها از بعد فقهی و سیاسیون از بعد سیاسی به پیام ایشان درباره این جنایت بپردازند و نیروهای انقلابی و کسانی که تابع ولایت‌اند نیز باید به این قضیه بپردازند که اهانت به قرآن کریم به امری عادی تبدیل نشود و یقینا اگر این کار شروع شود کشورهای مسلمان دیگر هم تبعیت خواهند کرد.

محمدی‌سیرت سپس با بیان اینکه قرآن برای امت اسلام از جان، مال و آبرو و همه هستی‌اش بالاتر است و طبیعی است که اهانت به آن برای مسلمانان تلخ باشد گفت:

حالا اگر دولت سوئد به این وظیفه حقوقی خود در تحویل دادن عامل جنایت اهانت به قرآن عمل نکند آیا صورت مسئله پاک خواهد شد؟ جرم صورت گرفته از بین خواهد رفت؟ مجرم در امنیت و آرامش خواهد بود؟ نه، هم مجرم مورد تعقیب قرار می‌گیرد و هم آن جنایت از اذهان و افکار عمومی مسلمانان و کسانی که به مقدسات آنها توهین شده است پاک نخواهد شد و به وظیفه قرآنی‌شان عمل خواهند کرد.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس  با اشاره به حکم امام خمینی(ره) درباره سلمان رشدی مرتد گفت:

دیدید که تاکنون بخشی از حکم حضرت امام رحمة الله علیه در مورد سلمان رشدی اجرا شده و او به حال خود رها نشده است که در امنیت و آرامش زندگی کند، عامل قرآن‌سوزی اخیر و موارد مشابه او هم همین‌طور است و رها نخواهند شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان