فایل صوتی منتشر شده از فرماندهان سپاه گرافیکی است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 15:41

فایل صوتی منتشر شده از فرماندهان سپاه گرافیکی است

شماره: 16773
Aa Aa

خبرگزاری فارس اما با تایید اصالت این فایل نوشته معاون اقتصادی وقت سپاه در حال ارائه گزارش تخلف در مجموعه ای به نام یاس به فرمانده سابق سپاه است.

نماینده بهشهر در مجلس شورای اسلامی؛
فایل صوتی منتشر شده از فرماندهان سپاه گرافیکی است

غلامرضا شریعتی، نماینده بهشهر در مجلس درباره محتوای فایل صوتی منتشر شده از فرماندهان نظامی ایران گفت:

این فایل صوتی که در فضای مجازی منتشر شده هیچ مفهومی ندارد یعنی کسی نمی‌تواند صدا را به درستی تشخیص دهد.

به گزارش اسپادانا خبر، او در گفت و گو با انتخاب ادامه داد:

این نوع کارها را هر فرد دیگری می‌تواند درست و برای تخریب افراد استفاده کند. این‌ مسائل، مسائلی نیست که بتوان به آن استناد کند. هر آدم عاقلی می‌تواند بفهمد که این‌ها دست ساخته و پرداخته کارهای گرافیکی و رسانه‌ای است. بنابراین از ساحت سپاه و فرمانده‌هایش یقینا به دور است و هیچ استنادی به این اراجیفی که دشمن ساخته است نمی‌توان کرد. این موارد در راستای تخریب سپاه است. در این ایام سپاه یک موشک استراتژیک و راهبردی را رونمایی کرده است و دشمنان به دنبال تخریب چهره سپاه هستند. نیرویی که امروز در مقابل دشمنان این کشور، در خط مقدم ایستادگی کرده، سپاه پاسداران عزیز ماست. دشمنان تلاش می‌کنند با تخریب چهره‌ها و فرماندهان سپاه به مردم نشان دهند که سپاه ناکارآمد است و خدایی نکرده مشکل دارد. این‌ها همه توطئه و فتنه‌ای است که در راستای جنگ سایبری علیه انقلاب اسلامی تدارک دیده‌اند.

  •  

مجتبی توانگر، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز درباره این فایل صوتی گفت:

به پرونده تخلفات در فایل صوتی با قاطعیت رسیدگی شده است. در بررسی قاطع و صریح به این پرونده برای تخلفاتی که رخ داده حکم صادر و مشخص شده که بخشی زیادی از ادعاها نیز دروغ بوده و به همین دلیل حکم تبرئه صادر شده است. اینکه در یک دستگاه تخلف رخ دهد مسئله عجیبی نیست اما مهم تر آن است که این تخلفات شناسایی شده و به آنها رسیدگی می شود و افراد متخلف مجازات می شوند. در ماجرای انتشار این فایل نام افراد مختلف برده می شود که فرافکنی است و رسانه های معاند ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و امنیت مردم را هدف قرار داده اند. اینکه عده ای در داخل با هدف حمله به رئیس مجلس از این فایل صوتی استفاده می کنند خواسته یا ناخواسته در حال تبلیغ علیه نظام بوده و پازل دشمنان علیه سپاه را تکمیل می کنند.

  •  

خبرگزاری فارس نوشت:

اخیرا یک فایل صوتی منتسب به سردار محمدعلی جعفری فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فضای مجازی منتشر شده است. پیگیری‌ها از منابع آگاه اصالت این فایل صوتی را تایید می‌کند. آنطور که از محتوای فایل پخش شده مشخص است صادق ذوالقدرنیا معاون اقتصادی سپاه در حال ارائه گزارشی از تخلف صورت گرفته در مجموعه ای به نام یاس به فرمانده سابق سپاه است. این فایل ظاهرا دو سال قبل منتشر شده بود و اخیرا به صورت گسترده‌تر بازنشر شده است.

در ادامه سردار جعفری می‌گوید:

«اگر احساس کنم فردی در این ماجرا تخلفی کرده تا آخر پیگیری می‌کنم. حتی اگر نفع شخصی هم نداشته باشد اما برای عدم کنترل ونظارت مبالغ حیف‌ومیل شده باید جوابگو باشد.»

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان