فرمانده سپاه می گوید دشمنان همیشه در حال فرار هستند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 28 ارديبهشت 1403 - 0:07

فرمانده سپاه می گوید دشمنان همیشه در حال فرار هستند

شماره: 12627
Aa Aa

حسین سلامی گفته ما دشمن فقر و محرومیت‌ هستیم و در تلاشیم آن را نابود کنیم تا مردم راحت زندگی کنند و دشمنان را ذلیل کنیم.

دشمنان را شکسته‌ و افسرده کرد‌ه‌ایم؛
فرمانده سپاه می گوید دشمنان همیشه در حال فرار هستند

حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در اردبیل گفت:

دشمنان تحمل پیشرفت ملت ایران را ندارند و سربلندی مردم کشورمان را نمی‌پسندند و از برافروختن شعله‌های نور امید نگرانند چون که می‌خواهند مردم را ناامید و مأیوس کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی افزود:

این داستان چهل و دو سال است که ادامه دارد و ما هم همه‌جا ایستاده و تمامی راه‌ها را بسته‌ایم، خودمان ساخته‌ایم و به همین خاطر است که دشمنان از قوی شدن ما نگرانند. دشمنان از ایران قوی، ایران پیشرفته، ایران در رفاه، ایران عزیز، ایران مؤمن، ایران پاک و وارسته، ایران سربلند و مقاوم هراس دارند و آن را نمی‌پسندند. درست در مرکز میدان جنگ هستیم و سنگرهای کار و تلاش امروز خط مقدم جنگ در برابر استکبار است. تا امروز ما با تلاش جهادی خود دشمنان را شکسته‌ایم، افسرده کرد‌ه‌ایم و آنان را پژمراندیم؛ به‌خدا این‌گونه است. برای همین من افتخار می‌کنم دست شما را ببوسم این برای دلخوش کردن نیست، ریا نیست، من خود تا 20سالگی کارگر بودم و هم کارگرزاده و امروز با افتخار سرباز خاک‌پای مردمان این وطن و مردم این سرزمین هستم. هم‌اکنون ما با هم در یک سنگریم. ما در جبهه‌ها، دشمنان را سرگردان کرده‌ایم. دشمنان همیشه در حال فرار و عقب‌نشینی هستند. ما با تلاشمان پشت دشمن را به خاک مالید‌ه‌ایم.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران گفت:

ما دشمن فقر و محرومیت‌ هستیم و در تلاشیم آن را نابود کنیم تا مردم راحت زندگی کنند و دشمنان را ذلیل کنیم که این یک اولویت مهم برای ماست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان