قیام یمنی‌ها مقدمات ظهور است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 16 ارديبهشت 1403 - 2:55

قیام یمنی‌ها مقدمات ظهور است

شماره: 24264
Aa Aa

دموکراسی غربی یعنی کودک‌کشی،‌ ویرانگری، خون‌آشامی و زندگی‌جنگلی| حضور پرشور در پای صندوق رأی کودک‌کشان عالم را مأیوس و حضور کمرنگ در انتخابات آن‌ها را در پیگیری اهداف شوم آن‌ها جری‌تر خواهد کرد.

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران؛
قیام یمنی‌ها مقدمات ظهور است

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت گفت:

بشر همواره در متن خطر است و فراموش می‌کند که مسافر است و چیزی باقی نمانده به قبر برسد و باید به فکر توشه باشد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

امروز مسئله اول جهان اسلام مسئله فلسطین است. عامل اول برای این نوع جنایت‌های رقت بار وحشتناک آمریکا، انگلیس و فرانسه هستند. این جریان غرب طی ۲۰۰ سال اخیر همواره دست به کشتار زده‌اند؛ هم بومیان کشور خود را با وضع فجیع کشتند و قتل‌عام کردند و هم نیمی از جمعیت استرالیا را از بین بردند. از طرفی در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن نسل‌کشی کردند و با کودتا و جنگ افروزی‌ها موجب تلفات عجیب در میانه کشورهای مختلف شده‌اند. همان گروه امروز بر مسئله غصب فلسطین و ادامه اشغالگری تمرکز کردند و چون در برابر حماسه نظامی توام با ایمان و مجاهدانی یک گروه عاجز شده‌اند، شاهد هستید که دستور آمریکا و حضور انگلیس و فرانسه در متن جانیان و جانوران خونخوار نشان می‌دهد که نتانیاهو سگ جایی نیست بلکه در راس این جنایت‌ها حکام کشورهای غربی هستند که اینجا را برای خود یک فرصت تلقی کردند. جریان استکبار در مسئله غصب فلسطین تمرکز کرده ‌است چراکه در برابر حماسه طوفان الاقصی عاجز شدند، سه ماه در حال جنگیدن و تلفات دادن هستند و راه جهنم این‌ها را به سرعت نابود می‌کند. صهیونیست‌ها خسارات های مالی و ضررهای زیادی دادند و هیچ دستارودی در این سه ماه برایشان پیش نیامده است و چون شکست نظامی همچنان ادامه دارد، جنون آمیز مردم بی گناه و زنان و کودکان را به خاک و خون کشیدند و این جزو کیفرهای الهی است.

وی با بیان اینکه با رفتارهای وحشیانه‌ای که از خودشان نشان دادند خداوند چهره لیبرال دموکراسی غربی و بهشتی که نشان می‌دادند را برملا کرد گفت: 

دموکراسی غربی که آن‌ها می‌گفتند یعنی کودک‌کشی،‌ ویرانگری، خون‌آشامی و زندگی‌جنگلی. هیچ‌گاه جریان غرب تا این حد منزوی و منفور نبود. در کشورهای غربی و دانشگاه‌های آمریکا هم تجمعات اعتراضی برقرار شده است و حتی به دانشمندان خودشان اجازه اعتراض نمی‌دهند و برخی اساتید و دانشجویان را توبیخ و اخراج کرده‌اند. 

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز جریان مقاومت پیروز است چون جبهه‌ای است که معادله‌سازی و تحول ایجاد می‌کند اظهار داشت:

سید حسن نصرالله سید مقاومت ابرمرد اسلام و جهان عرب با هوشیاری، متانت، حوصله و دقت در حال جدال با پایگاه‌های نظامی_اطلاعاتی اسرائیل است. قیام یمنی‌ها برحسب روایات مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج‌الله تعالی فرجه شریف) است و یمنی‌ها جبهه جدیدی برای بیچاره‌کردن جنایتکاران باز کردند.

صدیقی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم به مردم عنوان کرد:

مردم عزیز امروز شما کشور قدرتمند، تاثیرگذار، پیام‌رسان به ملت‌ها و محور مقاومت هستید و امروز دولت خدمتگزاری را داریم که عاشق خدمت است نه تشنه قدرت، این فضا شرایطی را ایجاد کرده که برای شکرگزاری آن در انتخابات شرکت کنیم. حضور پرشور در پای صندوق رأی کودک‌کشان عالم را مأیوس و حضور کمرنگ در انتخابات آن‌ها را در پیگیری اهداف شوم آن‌ها جری‌تر خواهد کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان