مجمع نمایندگان طلاب در خصوص مذاکره با آمریکا هشدار داد | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 20:06

مجمع نمایندگان طلاب در خصوص مذاکره با آمریکا هشدار داد

شماره: 11884
Aa Aa

در این بیانیه آمده با چنین امت فهیم نباید اجازه داد کسانی که دل در گرو افکار غربی دارند، مستولی شده و دوباره راه اشتباه مذاکره را تکرار کنند.

والله مشکل مردم، امروز مذاکره نیست؛
مجمع نمایندگان طلاب در خصوص مذاکره با آمریکا هشدار داد

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در هشدار به دولتمردان نسبت به زمینه‌سازی مذاکرات کور با آمریکا برخلاف نظر صریح رهبرانقلاب  بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَقَالَتِ الْیَهُودُ یَدُاللَّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَیْدِیهِمْ وَلُعِنُوا بِمَاقَالُوا بَلْ یَدَاهُ مَبْسُوطَتَانِ یُنْفِقُ کَیْفَ یَشَاءُ»

متأسفانه بعد از یک دوره آزمون و خطا از سوی دولتمردان و ضعف و قوت‌ها و فراز و نشیب‌های فراوان که نشان از عدم برنامه‌ریزی آقایان دارد، شاهد هستیم ایستادگی و بصیرت امت اسلام برگرفته از افکار تابناک رهبر معظم انقلاب موجب دلگرمی و شگفتی و غرور مقدس جهان اسلام در مقابل استبکار شده است که این یکپارچگی و انسجام تحسین برانگیز همگان را رو سفید در نزد خدای بزرگ نموده و اجر و پاداش بخشیده است. حال با چنین امت فهیم نباید اجازه داد کسانی که دل در گرو افکار غربی دارند، مستولی شده و دوباره راه اشتباه مذاکره را تکرار کنند و با آمدن شخصی و رفتن شخصی دیگر در آمریکا بحث مذاکره را داغ و آدرس غلط به مردم بدهند.

مسؤولین و دولتمردان! والله مشکل مردم، امروز مذاکره نیست؛ مشکل امروز مردم، بی‌تدبیری از ناحیه برخی سهل اندیشان و عدم برنامه مدون و نداشتن نقشه راه است؛ مشکل ما عدم باور به توانمندی‌های داخلی است؛ ما نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری کوتاهی نموده‌ایم و بارها چوب آن را خورده‌ایم و باید از این مدت کوتاه باقیمانده به وظیفه اصلی خود یعنی خدمت رسانی به مردم و سرعت بخشیدن جهت اجرای اقتصاد مقاومتی آن هم فعالانه و نه منفعلانه اقدام نماییم.

کسانی که به جوانان برومند این سرزمین ایمان ندارند و فقط به آن سوی مرزها دل خوش کرده و چشم دوخته‌اند، معلوم می‌شود هنوز عبرت نگرفته و در دشمن شناسی نقص دارند و یا عمداً به بزک دشمن می‌پردازند، ای کاش بصیرت و تعصب انقلابی را در خود زنده نمایند.
بدیهی است عدم توجه به منویات امامین انقلاب و خون پاک هزاران شهید خسارت دنیا و آخرت را بهمراه خواهد داشت.

والسلام علیکم و رحمت الله
مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم – ۱ آذرماه ۱۳۹۹

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان