مدیریت کرونا آبروی جمهوری اسلامی است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 8:45

مدیریت کرونا آبروی جمهوری اسلامی است

شماره: 12790
Aa Aa

مکارم شیرازی گفته فعالیت‌های وزارت بهداشت و درمان ایران نوعی معجزه است اما آمریکا، انگلیس و فرانسه در آتش ویروس در حال سوختن هستند.

یک مراجع تقلید در دیدار وزیر بهداشت ایران؛
مدیریت کرونا آبروی جمهوری اسلامی است

ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:

امروز در شرایط سخت تحریم قرار داریم و فعالیت‌های وزارت بهداشت و درمان به‌نوعی معجزه است و آمار مرگ‌ومیر و ابتلا به کرونا پایین آمده اما به‌شرط این‌که مردم توصیه‌ها را جدی بگیرند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی، وی با تقدیر از فعالیت‌های دلسوزانه وزیر بهداشت در زمینه مقابله با کرونا تصریح کرد:

هر کسی جای شما بود در هنگام مواجهه با کرونا شاید از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کرد اما شما بحمدالله ایستادید و مقاومت کردید و امروز آمار مرگ‌ومیر در اثر این دلسوزی‌های مخلصانه و تلاش کادر درمانی و نهادهای مرتبط کاهش‌یافته است. مجاهدت‌های شما و همکارانتان در تاریخ خواهد ماند و این برگ افتخاری برای همه شما در صحنه مقابله با این ویروس شوم است.

او بابیان اینکه رعایت موازین و اصول بهداشتی از دیدگاه شرع مقدس امری واجب و لازم است اظهار داشت:

برخی هشدارها را جدی نمی‌گیرند. اگر همه مردم عزیز همکاری کنند همین مقدار ابتلا هم از بین خواهد رفت.

وی بابیان اینکه در جهت کنترل بیماری کرونا از هیچ کاری دریغ نکرده‌ایم افزود:

به‌عنوان‌مثال وجود فاصله در نماز جماعت از نظر شرعی درست نیست اما امروز به خاطر ضرورتی که وجود دارد نماز جماعت‌ها را با فاصله اجتماعی برگزار می‌کنیم. امروز کنترل و مدیریت کرونا به‌نوعی آبروی جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و این در حالی است که آمریکا، انگلیس و فرانسه در آتش این ویروس در حال سوختن هستند. دشمن در مقابل اطلاع‌رسانی از طریق مجاری صحیح خلع ید می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان