مردم مجلس و دولت را از غربگرایان و لیبرال‌ها پاکسازی کردند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 12:54

مردم مجلس و دولت را از غربگرایان و لیبرال‌ها پاکسازی کردند

شماره: 15947
Aa Aa

باید کل تحریم‌های جمهوری اسلامی ایران لغو شود و هیچیک از دولتمردان حق ندارند که در مذاکرات پای خود را از چارچوب قانون فراتر بگذارند.

حاجی‌دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی؛
مردم مجلس و دولت را از غربگرایان و لیبرال‌ها پاکسازی کردند

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:

در حال حاضر غربی‌ها محتاج مذاکره و توافق با جمهوری اسلامی ایران هستند و مذاکرات هسته‌ای باید بر این مبنا دنبال شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، وی ادامه داد:

قانون مترقی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران نیز باید در مذاکرات مورد توجه جدی قرار گیرد. بر اساس قانون مذکور مذاکرات باید در چارچوب منافع ملت ایران ادامه پیدا کند و طبق قانون نباید ما بی‌جهت به طرف مقابل امتیاز دهیم و طرف غربی باید شرایط جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد.

او با انتقاد از رویه دولت روحانی در برجام گفت:

غربی‌ها تصور می‌کردند با استقرار و نفوذ دادن قشری غربگرا در حاکمیت ایران می‌توانند امتیازاتی را به نفع خودشان و به ضرر ملت ایران بگیرند اما ملت ایران هوشیارانه عمل کردند و هم مجلس را از غربگرایان و لیبرال‌ها پاکسازی کردند و هم دولت را در اختیار آنان قرار ندادند.

نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:

در شرایط فعلی انسجام خوبی در کشور برقرار است و باید در مذاکرات بیشترین منافع را برای مردم خود تأمین کنیم. مطابق با قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران باید کل تحریم‌های جمهوری اسلامی ایران لغو شود و ملاک ما قانون است. هیچیک از دولتمردان حق ندارند که در مذاکرات پای خود را از چارچوب قانون فراتر بگذارند.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان