نماز جمعه همچنان در مراکز استان‌های ایران اقامه نخواهد شد | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 12:15

نماز جمعه همچنان در مراکز استان‌های ایران اقامه نخواهد شد

شماره: 9857
Aa Aa

در اطلاعیه این شورا آمده امید می رود شاهد بهره مندی تدریجی مردم ساکن در مناطق سفید از فیوضات نمازهای جمعه و جماعت در ماه مبارک رمضان باشیم.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ایران اعلام کرد؛
نماز جمعه همچنان در مراکز استان‌های ایران اقامه نخواهد شد

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ایران اعلام کرد:

نماز جمعه 12 اردیبهشت ماه 1399 در مراکز استان‌ها اقامه نخواهد شد.

به گزارش اسپادانا خبر، در اطلاعیه شماره 10 شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خصوص مراسم عبادی – سیاسی نماز جمعه آمده است:

باسمه تعالی

مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی؛

با اهدای سلام، ارادت و آرزوی سلامتی، به استحضار می رسانیم در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، نماز جمعه 12 اردیبهشت ماه 1399 در مراکز استان ها اقامه نخواهد شد و در سایر شهرستان ها و مناطق، مطابق روال تعریف شده، منوط به جمع بندی و تصمیم  گیری کمیته های استانی تعیین شده با محوریت نمایندگان محترم ولی فقیه می باشد که از طریق شبکه های استانی اطلاع-رسانی خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است که با عنایت به تصویب نهایی دستورالعمل بهداشتی و الزامات سلامت محیط در مساجد و مصلی ها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ارائه این سند صیانت بخش به شبکه نورانی امامت جمعه در کشور و آغاز تدابیر اجرایی برای فراهم آوردن مقدمات بازگشایی مساجد و مصلی ها، امید می رود به فضل اله، از هفته آینده شاهد بهره مندی تدریجی مردم شریف و انقلابی ساکن در مناطق سفید از فیوضات نمازهای جمعه و جماعت در ماه مبارک رمضان باشیم.

بدیهی است مناطق سفید از نظر شیوع بیماری صرفاً از طریق ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اطلاع-رسانی خواهد شد و در سایر مناطق زرد و قرمز، کماکان شاهد توقف برگزاری مراسم عبادی – سیاسی نماز جمعه خواهیم بود.

                                         

والسلام علی عباد الله الصالحین

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان