ارتش ایران ارتش وجود اقدس امام زمان(عج) است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 5:37

ارتش ایران ارتش وجود اقدس امام زمان(عج) است

شماره: 9766
Aa Aa

علم الهدی نوشته در رزمایش کرونا تمدن اسلامی بر تمدن غرب پیروز شد؛ آن ها برای دستمال‌کاغذی و ماسک به جان هم افتادند و عده‌ای اسلحه خریدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی مطرح کرد؛
ارتش ایران ارتش وجود اقدس امام زمان(عج) است

علم الهدی در نوشته‌ای که تحت عنوان خطبه نماز جمعه در شبکه اجتماعی سروش بارگذاری کرده آورده است:

به دستور رهبر معظم انقلاب قرارگاه مواسات و همدلی در استان‌ها با مسوولیت نماینده ولی‌فقیه در استان‌ها ایجاد شده و در استان ما نیز همه نهادها، خیرین، گروه‌ها و تشکل‌های اجتماعی و سیاسی که در عرصه خدمت و خیر نسبت به افراد آسیب‌دیده و اقشار آسیب‌پذیر هستند باهم همدل شده اند. افراد مختلفی در جریان کرونا از نظر شغل و درآمد و موقعیت اقتصادی آسیب دیدند که در این قرارگاه برای آنان برنامه‌ریزی‌ و سامانه آن طراحی‌شده و در حال شناسایی هستند. خانواده‌ها مخارج و هزینه‌های ختم عزیزانشان را به این حساب بریزند و با این کیفیت، آن خیرات و مبرات را برای عزیزانشان اجرا کنند که مایه آرامش قلب آنان شود.

به گزارش اسپادانا خبر، او نوشته است:

در جریان پیش آمد جهانی کرونا یک میدان مانور و رزمایشی در عرصه رقابت تمدنی و فرهنگی در دنیا ایجاد شد که در این میدان رقابت، تمدن نوین اسلامی بر تمدن غرب پیروز شد و دقیقاً نمایش داده شد تمدن مترقی که به درد زندگی امروز بشر در تمام ابعاد کره زمین می‌خورد تمدن نوین اسلامی است. در همه ابعاد این حادثه سوئی که برای ملت‌های جهان به وجود آمده آنچه در جامعه دینی و اسلامی ما بر اساس تمدن دینی و اسلامی به وجود آمده همیاری، همدلی و همکاری است و با آنچه در کشورهای پیشرفته فناور دنیا ایجادشده قابل مقایسه نیست. چنانکه در آنجا به جان هم بیفتند برای دستمال‌کاغذی و ماسک، از یکدیگر بچاپند و قفسه فروشگاه‌ها را تخلیه کنند و حتی عده‌ای برای حفظ جان خود اسلحه بخرند. در ماجرای کرونا یک جا به‌ این صورت در آمد که به قول یک سیاستمدار آمریکایی، غرب، توحش خود را نشان داد و در جای دیگر مردم الهه همدلی و صمیمیت در مقابل بلایی که به جان آنان افتاده شدند. همین موضوع دفن اموات را در نظر بگیرید. در یک جا به‌جای تسلی و دلداری که وجود ندارد، عزیزش را بگیرند، نه زنده‌اش را ببینند، نه مرده‌اش و نه اثر و نشانی از عزیز خودشان سراغ داشته باشند، این دفن‌ها در گورهای دسته‌جمعی که نمونه‌هایش را در سیما مشاهده کردید. این کار را کنار جریانی بگذارید که متوفی را به‌طور محترمانه برای غسل، تجهیز و دفن بردند و این کار را افراد عالم و فاضل انجام می‌دهند، عده‌ای نیروهای جهادی از علما و فضلای حوزه بیایند و صاحب متوفی هم یقین دارد که عزیز از دست رفته‌اش را یک فرد فاضل و عالم و مساله‌دان، غسل، تجهیز و کفن کرده و در جای معین در نقطه خاص با حفظ همه اصول بهداشتی، به خاک سپردند که خیلی ارزشمند است. از نظر عاطفی و صرف‌نظر از مسائل شرعی، این دو تمدن را کنار هم بگذارید. بشر امروز پذیرایی کدام تمدن است؟ روزنامه نیویورک‌تایمز می‌گوید اختلافات داخلی، عدم برنامه‌ریزی و توجه ترامپ به منافع شخصی خودش باعث شده به ویروس کرونا در آمریکا پاسخ مناسب داده نشود حال این‌هایی که غرب‌زده‌اند در این مملکت و یک روزی دل به دروازه غرب داشتند و در همه‌چیز و مدیریت مجذوب غرب بودند و می‌گفتند تمدن اجتماعی در غرب آن‌قدر قوی است که حوادث را از ده‌ها سال قبل پیش‌بینی می‌کنند و تمام برنامه‌های مدیریت را در دست دارند باید پاسخگو باشند. ویروس کرونا آمد چین را به هم مالید و آن مسائل را به وجود آورد، آمریکا عین خیالش نبود روزی این ویروس به سراغ آنان می‌رود تا برنامه‌ریزی کنند، روزی هم که آمد عرضه مدیریت آن را نداشتند، مدیریتشان گور دسته‌جمعی شد و این که انسان‌های بالای ۷۰ سال را از همه سرویس‌های خدمات درمانی محروم کنند که به دیگران بدهند، این مایه مصیبت است.

او در ادامه آورده است: به دستورات بهداشتی عمل کنیم تا دوباره ابتلایی پیش نیاید. امیدواریم خداوند ما را ملتی ببیند که به برکت جهادهایی که انجام می‌گیرد لیاقت داشته باشیم چشمانمان به جمال امام عصر(عج) روشن شود، جامعه مهدوی را تشکلی دهیم و سایه مقام معظم رهبری بر سر همه ما مستدام بماند.

وی با اشاره به روز ارتش هم نوشته:

در کنار همه امتیازاتی که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بر تمام ارتش‌های دنیا دارد، ارتش اسلام است و ارتش وجود اقدس امام زمان(عج) است. ارتش جمهوری اسلامی، یک ارتش دفاعی نه‌تنها در عرصه‌های نظامی در برابر تهاجم خارجی است بلکه یک نیروی عظیم دفاعی و حلال مشکلات در همه بحران‌های کشور است. نمونه آن، دلاوری‌ها و فعالیت‌های ایثارگرانه و خدمت‌گزارانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با ویروس کرونا در این ایام بود. ارتش، هم خدمات مختلفی در عرصه‌های بهداشتی و درمانی از خود نشان داد و هم عمق قدرت و نیروی فناوری خود را در این عرصه به نمایش گذاشت و در یک فاصله ۴۸ ساعته، یک بیمارستان دو هزار تخت خوابی باهمه امکانات و تجهیزات پزشکی به وجود آورد، این عظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران را ثابت می‌کند و امروز، روز این ارتش مقتدر و توانمند است.

 

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان