هر روز انتقام سخت می گیریم | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 2:29

هر روز انتقام سخت می گیریم

شماره: 24346
Aa Aa

دشمن چقدر مستأصل شده اما نمی‌داند مقاومت و جمهوری اسلامی روش ریشه‌کردن رژیم صهیونیستی را هرچه دست و بال بزند رها نخواهد کرد؛ تا اضمحلال رژیم صهیونیستی و حکومت امام زمان پیش می‌رویم.

اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه؛
هر روز انتقام سخت می گیریم

اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلای تهران گفت:

روزی فرا می‌رسد که آمریکای جنایتکار بیشتر از امروز باید عواقب شوم دخالت خود و حمایتش از رژیم صهیونیستی را متحمّل شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او در ابتدای سخنانش واکنش به سخنان یکی از حاضران در این مراسم که خواستار «انتقام سخت» از دشمنان شد اظهار کرد:

هر روز این کار را انجام می‌دهیم.

وی همچنین با بیان اینکه امسال سالگرد شهادت سردار سلیمانی با نبرد قهرمانان فلسطین همراه شده است اظهار کرد:

به همراه آنان مردان مقاومت در لبنان، عراق و یمن براساس تشخیص درست و وظیفه الهی خود هماهنگ باهم و متناسب با شرایط و در حدی که لازم بود این میدان قهرمانان فلسطین را پشتیبانی کردند. از مردم قهرمان لبنان، عراق و یمن و همه سرزمین‌های پشتیبان ملت مظلوم فلسطین قدردانی می‌کنیم. به دشمنان مقاومت و اسلام و مردم مسلمان، به استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش و خونخوار صهیونیستی می‌گوییم که با تبلیغات گسترده شما در جهان معلوم شد اساس‌تان چقدر در مقابل مقاومت دوام می‌آورد. یک جریان مقاومت به نام فلسطین یک روز با شما آفندی جنگید اما شما را چه شد که همه ارکان حکومت‌تان بهم ریخت؟ شمایی که مدعی بزرگترین ارتش دنیا بودید و به اصطلاح خودتان پنجمین یا ششمین ارتش جهان بودید اما یک جریان مقاومت شما را اینگونه در هم تنید به همین دلیل آمریکای جنایتکار با همه توان و قوای خود آمد و پشت سر رژیم صهیونیستی ایستاد. امروز همه ملت‌های آگاه دنیا حساب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در یک جدول واحد تنظیم می‌کنند. 

فرمانده سپاه قدس تاکید کرد:

امروز همه قدرت‌های مادی دنیا در غزه جمع شدند و این سرزمین دیگر جا برای ورود ابزار آلات نظامی و تانک‌ها ندارد، هیچ سرزمینی نیست که در این منطقه زیر آتش قرار نگرفته باشد. امروز ۸۹ روز است که همه ارتش‌های دنیا دور هم جمع شدند و یک گروه مقاومت در برابرشان مردانه ایستادگی‌ و نبرد می‌کند. امروز مقاومت فلسطین در جنگ سرحال‌تر شده است. آمارهای رژیم صهیونیستی از تلفاتشان هر روز بیشتر می‌شود. مقاومت بانشاط‌تر می‌جنگد و هرچه لازم باشد محکم می‌ایستد و آن کس که در این میدان سرافکنده خارج می‌شود آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی است. در تشییع شهید والامقام سلیمانی شنیدید که یکی از رهبران برجسته فلسطین در پایان سخنش سه بار تکرار کرد شهید سلیمانی، شهید قدس است. امروز در حقیقت آن کسی که در صحنه جنگ با رژیم صهیونیستی می‌جنگد شهید سلیمانی و برادرانش در فلسطین هستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت:

امروز لازم است به همه مردم ایران که در کرمان بودند و برادران و فرزندانشان مورد تهاجم خونخوارانی که از آمریکا و صهیونیست‌ها تأمین می‌شوند و جنایت می‌کنند هم تبریک و تسلیت بگوییم. به جبهه مقاومت هم برای شهادت صالح العاروری تسلیت و تبریک می‌گویم. به شهادت رساندن این شهید یا شهادت سیدرضی و حادثه تروریستی کرمان نشان می‌دهد دشمن چقدر مستأصل شده اما نمی‌داند مقاومت و جمهوری اسلامی روش ریشه‌کردن رژیم صهیونیستی را هرچه دست و بال بزند رها نخواهد کرد و تا اضمحلال رژیم صهیونیستی و حکومت امام زمان پیش می‌رویم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان