هیچکس نگران مشارکت مردم ایران نباشد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 9:19

هیچکس نگران مشارکت مردم ایران نباشد

شماره: 12733
Aa Aa

سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه ایران گفته مردم چشم و گوش باز دارند و اوضاع و شرایط را خوب می‌بینند و عرصه‌ها را خوب رصد می‌کنند.

آینده بسیار روشن و درخشان است؛
هیچکس نگران مشارکت مردم ایران نباشد

سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه ایران در سفر استانی به کهگیلویه و بویراحمد گفت:

آنچه امروز دشمن را ناامید می‌کند آن است که هر چه تولید افزون شود، دشمن نا امیدتر می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، وی گفت:

نخبگان به عنوان موثران در جامعه باید تلاش کنند که به نحوی آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی کاهش یابد چرا که آسیب‌های اجتماعی تبدیل به جرم می‌شوند. باید کاری کرد که ما شاهد کاهش ناهنجاری‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم که این آسیب‌ها تبدیل به جرم و جرم تبدیل به مسائل کیفری و جزایی نشود. عدالت، یعنی عدالت اجتماعی و اقتصادی می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد و آنچه در جامعه از فساد و تبعیض می‌بینیم محصول بی عدالتی‌ها و محصول دور شدن از عدالت اقتصادی و اجتماعی است. ما هر چه به عدالت عمل کنیم شاهد کاهش ناهنجاری‌ها هستیم و همانگونه که رهبر فرمودند باید فقر، فساد و تبعیض را ریشه کن کرد و نه فقر زیبنده نظام اسلامی است نه فساد و نه تبعیض و هیچکدام با نظام اسلامی سازگاری ندارند.

وی با بیان اینکه هیچکس نگران مشارکت مردم نباشد اظهار داشت:

مردم چشم و گوش باز دارند و اوضاع و شرایط را خوب می‌بینند و عرصه‌ها را خوب رصد می‌کنند و در کرونا در حرکت مومنانه رهبری چقدر زیبا حضور یافتند به رغم اینکه دچار مشکلات مالی شده بودند. آنچه باید به دنبال آن بود این است که سازمان اداری در کشور باید کار آمد شود و هر چه کار آمدتر گردد و اجرای عدالت در عمل و اجرا و میدان بیشتر شود، امید هم افزون شده و دشمن دچار یاس و ناامیدی خواهد شد. هر کاری که امروز در جهت افزایش تولید و در جهت پیشرفت این کشور انجام شود، باعث امیدواری مردم می‌شود و دستگاه قضائی که هم وظیفه نظارت و هم قضاوت دارد در حوزه‌های نظارتی وظیفه دارند که دنبال کنند، ببیند و بشنوند و پیگیری کنند و خستگی ناپذیر کار کنند تا کار به نتیجه و محصول برسد.

رئیسی افزود: باید با یک دنیا امید و تلاش کار را با قدرت دنبال کرد و گره‌ها گشوده خواهد شد و آینده بسیار روشن و درخشان است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان