پهپادهای ایران می توانند همه جا بنشینند و عملیات انجام دهند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 17:50

پهپادهای ایران می توانند همه جا بنشینند و عملیات انجام دهند

شماره: 16004
Aa Aa

او گفته قدرت عاریه‌ای یک ملت را بزرگ نمی‌کند. ما در حال پیشرفت هستیم و رشد کرده‌ایم. با قدرت می گویم ما بسیار رشد کرده ایم.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران؛
پهپادهای ایران می توانند همه جا بنشینند و عملیات انجام دهند

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در آیین بزرگداشت مقام پرستار و دانشجو در مرکز همایش های صدرای دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) اظهار داشت:

بکسی که یک انسان را به حیات برگرداند و نور امید را در چشمان یک بیمار روشن کند ناجی تمام بشریت است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از سپاه نیوز، فرمانده کل سپاه گفت: 

سهم پرستار و پزشکان در سلامت بیماران بیش از دارو است و درمان فقط دارو نیست و محبت و توجه پزشک و پرستار نقش اساسی را در درمان بیمار دارد. صبر و ایستادگی پرستاران را اعجاب انگیز است و امیدواریم با تلاش برای حل مشکلات شما عزیزان گوشه ای از خدمات شما را جبران کنیم اگر چه که می‌دانیم شما بدون چشم‌داشت خدمت می‌کنید.

سلامی با تبریک روز دانشجو نیز گفت:

کشور به وسعت قدرت ذهن ها بزرگ می شود و بزرگی یک کشور به وسعت جغرافیایی، قدرت دفاعی و اقتصادی آن نیست. بزرگی کشورها به وسعت ذهن و دانش  مردم آن کشور است. بزرگی یک ملت در بزرگی و عظمت ذهن و قلب و روح آنهاست و قدرت عاریه‌ای یک ملت را بزرگ نمی‌کند. ما در حال پیشرفت هستیم و رشد کرده‌ایم. من  در این سال‌ها شتاب علمی کشور را دیده‌ام و این تفاوت را حس کرده‌ام و با قدرت می گویم ما بسیار رشد کرده ایم. ما قبل از انقلاب درباره ماهواره ها همه چیز را می‌خواندیم اما تصور اینکه یک روز بتوانیم آن را بسازیم برایمان نبود اما امروز وقتی ماهواره و ماهواره‌برهایی می‌سازیم که بیش از ۶۴ هزار قطعه دارد و این ماهواره را با ماهواره‌بر در مدار قرار می‌دهیم یعنی رشد علمی بسیار بالایی داشته‌ایم. نمونه‌های از این دست مانند پرنده‌های بدون سرنشین که آنها را در انواع مختلف تولید و به پرواز در می‌آوریم. این پرنده‌ها در هرجایی می‌توانند بنشینند و عملیات انجام دهند در حالی که ما تحریم هستیم و هیچ کسی در این مسیر به ما کمک نکرده است و ما با تلاش خود به این جایگاه رفیع رسیده ایم.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان