4 هزار کودک ایران تحت حمایت جمعیت امام علی(ع) هستند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 18:32

4 هزار کودک ایران تحت حمایت جمعیت امام علی(ع) هستند

شماره: 10346
Aa Aa

زهرا رحیمی گفته در حکم ورود به منزل، توهین به رهبری و توهین به امام نوشته شده بوده اما همیشه در چارچوب قانون و طبق موازین عمل کرده‌ایم.

از وضعیت میمندی‌نژاد و دو عضو دیگر خبری نیست؛
4 هزار کودک ایران تحت حمایت جمعیت امام علی(ع) هستند

زهرا رحیمی، مدیرعامل جمعیت امام علی درباره جمعیت تحت پوشش این نهاد غیردولتی و آخرین وضعیت اعضای بازداشتی آن توضیح داد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از اعتماد، او گفت:

فعلا خبری از امکان وثیقه گذاشتن و معرفی محل بازداشت میمندی‌نژاد و دو همکار دیگر نیست. کماکان از شرایط‌شان بی‌خبریم. آقای کی‌منش با خانواده‌شان تماس گرفته و صحبت کرده‌اند که بگویند حال‌شان خوب است اما بیشتر از این هیچ اطلاعی نداریم که کجا هستند و وضعیت‌شان در چه مرحله‌ای است.

وی با بیان این که در حکم ورود به منزل توهین به رهبری و توهین به امام نوشته شده بوده است گفت:

سیاست جمعیت امام علی بر این است تا جایی که در توانش هست به خدمات‌‌رسانی ادامه دهد. فعلا فقط دفتر دانشگاه شریف ما پلمب شده و در بقیه دفاتر مشغول خدمت‌رسانی هستیم و فعالیت‌های ما کماکان ادامه دارد. ما همیشه شفاف و در چارچوب قانون و طبق موازین عمل کرده‌ایم. از خودمان مطمئن هستیم. جمعیت به لحاظ مالی وابسته به کمک‌های تک‌تک مردم است و جز این هیچ منبع مالی نداشته. همه اینها در حسابرسی‌ها قابل دسترسی است البته حالا دیگر تمامی مدارک از ما گرفته شده و ثابت کردنش دیگر برعهده همین دوستان است. از لحاظ شفافیت مالی و عملکردی و از لحاظ التزام به قوانین و عدم وابستگی، جمعیت خودش را ثابت کرده و حالا کسانی که اتهام زده‌اند باید ثابت کنند که جمعیت در این مدت اصلا چه خطایی داشته که سزاوار این مجازات‌هاست. نمی‌دانم چرا دو تا جوان که در آغاز زندگی‌شان هستند و انتخاب کرده‌اند به مردم خدمت کنند الان باید در زندان باشند و پدر و مادرهای‌شان نگران.

زهرا رحیمی  گفت:

از خانم‌های خانه‌های اشتغال‌مان پیام داریم که نگران شده‌اند و می‌گویند سرنوشت مایی که اینجا تنها منبع امید و منبع درآمدمان است چه می‌شود؟ 700 خانم هستند که از قِبل کاری که با زیرساخت‌های جمعیت انجام می‌دهند، دارند زندگی‌شان را به صورت کامل تامین می‌کنند. دیروز می‌گفتند این محکمه کجاست که بیاییم شهادت بدهیم، زندگی ما در این جمعیت چه تغییری کرده. 4 هزار بچه هستند که تمامی زیر و بم زندگی‌شان تحت حمایت جمعیت است؛ از تغذیه گرفته تا بهداشت و آموزش و درمان. بزرگ‌ترین نگرانی ما هم همین است، خود بچه‌ها نگران شده‌اند، ‌دایم به من زنگ می‌زنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان