آمریکایی ها دست از پا خطا کنند باید ‌تاوان بدهند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 2:47

آمریکایی ها دست از پا خطا کنند باید ‌تاوان بدهند

شماره: 23671
Aa Aa

ایران به یک قدرت شکست‌ناپذیر تبدیل شده. دشمنان فکر می‌کنند با تغییر سبک زندگی جامعه اسلامی را به افول بکشانند اما مردم عکس‌العمل شدیدی نشان دادند.

احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران؛
آمریکایی ها دست از پا خطا کنند باید ‌تاوان بدهند

احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در سی و ششمین سالگرد شهادت نادر مهدوی و هم همرزمانش در خلیج‌فارس اظهار داشت:

آمریکای جنایتکار در جنگ صدام حضور قوی داشت اما برخی‌ها این موضوع را فراموش کرده و تصور می‌کنند این شیطان اکبر قابل اعتماد و به تعهدی پایبند است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او با اشاره به وضعیت آمریکا در خلیج فارس اضافه کرد:

هر کاری که کردند جواب آن گرفتند نفتکش‌های ایران اسلامی را گرفتند اما پاسخ شدید دریافت کردند و دریافتند که هر اقدام آنها پاسخی پس شدید خواهد داشت. امروز آمریکا و دشمنان نظام اسلامی به یک بازدارندگی رسیده است یعنی می‌دانند اگر دست از پا خطا کنند باید آماده تاوان پس دادن باشند. امروز نیروی دریایی سپاه در کنار نیروی دریایی ارتش در خلیج فارس و دریای عمان قدرت والا برای نظام جمهوری اسلامی ایران و مظلومان عالم را تثبیت کرده‌اند و امروز ایران به یک قدرت شکست‌ناپذیر تبدیل شده است.

وحیدی جامعه اسلامی ایران را قوی، پایدار و توانمند دانست:

این دشمنان فکر می‌کنند می‌توانند در اندیشه جوانان به جای شهیدان والامقام و مقتدر، انسان‌های فاسد، بی هدف و پوچ جایگزین این ارزش‌های بزرگ کنند. همه درگیری‌های امروز دشمنان این است که فکر می‌کنند می‌توانند اسوه‌های جهاد و شهادت، ایمان و افتخار از جوانان جامعه اسلامی بگیرند و الگوهای فاسد و بی هدف جایگزین کنند. دشمنان فکر می‌کنند با تغییر این سبک زندگی جامعه اسلامی را به افول بکشانند و مشاهده شد که مردم در برابر این دشمنان چه عکس‌العمل شدیدی نشان داد و هیچ اجازه نفوذ به آنها نداد و نشان داده شد که دشمنان حقیرتر از آن هستند که بتوانند مدل‌های بدلی جایگزین این آبروداران عالم کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان