امکان بروز بحران‌های امنیتی و اجتماعی در زمستان ۱۴۰۰ وجود دارد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 16:59

امکان بروز بحران‌های امنیتی و اجتماعی در زمستان ۱۴۰۰ وجود دارد

شماره: 14838
Aa Aa

معصومه آقاپور گفته اگر خدای ناکرده برنامه‌های اقتصادی ایران در ۲ الی۳ ماه آینده اصلاح نشود این کشور در زمستان ۱۴۰۰ با بحران‌ روبرو خواهد شد.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی؛
امکان بروز بحران‌های امنیتی و اجتماعی در زمستان ۱۴۰۰ وجود دارد

معصومه آقاپور علیشاهی، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی درباره اولویت‌های دولت برای رفع مشکلات معیشتی گفت:

اگر در رابطه با قیمت ارز و سکه و همچنین طلا این اقدامات درست و به موقع صورت نگیرد تا دو ماه آینده یک تورم و رکود شدید در بحث بخش‌های خصوصی و تولیدی در کشور خواهیم داشت.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، وی تاکید کرد:

متأسفانه از زمان تشکیل دولت سیزدهم تا به امروز ما با یک رشد هنگفت در زمینه قیمت ارز روبرو هستیم. امروز جامعه واقعاً تحمل افزایش قیمت ارز را ندارد. ما باید کاری کنیم که قیمت آن را به ۲۲ الی ۲۳ هزار تومان برسانیم در غیر اینصورت تورمی که امروز در قیمت ارز به وجود آمده در آبان ماه در قیمت کالاها و نهادهای تولیدی خودش را نشان خواهد داد و شرایط سختی را خواهیم داشت چراکه این تورم باعث می‌شود سفره خانواده‌ها کوچک شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس دهم افزود:  

ما در انتهای سال با افزایش حقوق کارمندان روبه‌رو هستیم و این باعث می‌شود خزانه را باز کنیم که باز این هم باعث افزایش نقدینگی و رشد تورم می‌شود. اگر خدای ناکرده این برنامه‌های اقتصادی در ۲ الی۳ ماه آینده اصلاح نشود در زمستان ۱۴۰۰ با بحران‌ روبرو خواهیم شد که اولینش بحران بیکاری و بعد از آن بحران‌های امنیتی و اجتماعی خواهد بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان