انحصار واردات روغن پالم در اختیار برادر حسن روحانی است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 7:12

انحصار واردات روغن پالم در اختیار برادر حسن روحانی است

شماره: 12917
Aa Aa

موسوی لارگانی گفته وزرای رئیس جمهور ایران اختیار جا به جا کردن صندلی خودشان را هم ندارند؛ رئیس جمهور با چه حقی دست در جیب مردم کرده است؟

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی؛
انحصار واردات روغن پالم در اختیار برادر حسن روحانی است
سیدناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انحصار واردات روغن پالم در اختیار آقای حسین فریدون، برادر رئیس جمهور و واردات موز نیز بر عهده یکی از بستگان ایشان است گفت:
رئیس جمهور می‌گوید اگر وزارت بازرگانی داشتیم با چنین مشکلاتی در حوزه کالای اساسی نظیر روغن مواجه نمی‌شدیم در حالی که وزرای ایشان اختیار جا به جا کردن صندلی خودشان را هم ندارد. اگر به فرض هم مسئولین وزارت خانه را بر عهده چنین فردی بگذاریم چگونه بازار را کنترل خواهد کرد؟ مگر وزارت صنعت، معدن و تجارت برای مدیریت مسائل مربوط به تجارت و بازرگانی قائم مقام ندارد؟ بر اساس اصل 44 قانون اساسی دولت باید کوچک سازی شود، یک بار با تحمیل هزینه وزارتخانه ها را ادغام کردیم از این رو نمی‌توانیم به این دلیل که رئیس جمهور وزارت بازرگانی را به کسی وعده داده، تفکیک کنیم.
به گزارش اسپادانا خبر، عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد:
درد مردم تفکیک وزارت خانه نیست بلکه این است که با دعوت رئیس جمهور سرمایه‌هایشان را به بورس آوردند و سپس دولت پشتیبان را خالی کرد. آقای روحانی صراحتاً به مردم گفت طلا و ارز جای سرمایه گذاری نبوده بلکه بورس محل سرمایه گذاری است. این درحالی است که وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی نیز عنوان می‌کنند که کسری بودجه را از بازار سرمایه جبران کردیم که مصاحبه های آنها غیر قابل کتمان است. دولت با نابودی بازار سرمایه بی‌اعتمادی برای مردم ایجاد کرد که دیگر این بازار هیچ زمانی کمر راست نخواهد کرد.

این نماینده مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مردم نسبت به دروغ‌ها و وعده های پوچ دولت آگاه هستند، افزود:

هنگامی که رئیس جمهور شخصاً برای نگه داشتن یک فرد فاسد در جایگاهش نامه می‌نویسد مشکلاتش با رفتن و آمدن یک فرد یا اضافه شدن یک وزارتخانه حل نخواهد شد.

موسوی لارگانی با اشاره به وعده کلید رئیس جمهور در دروان انتخابات افزود: رئیس جمهور با چه حقی دست در جیب مردم کرده و ارزش پول ملی را کاهش می‌دهد؟
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان