اگر دیر بجنبیم جای ما با صدام عوض می‌شود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 20 ارديبهشت 1403 - 9:47

اگر دیر بجنبیم جای ما با صدام عوض می‌شود

شماره: 16602
Aa Aa

دشمن می‌خواهد با تصویرسازی نادرست القا کند که حاکمیت دینی کارامدی لازم را برای اداره یک جامعه ندارد اما ما هر روز مقتدرتر از گذشته شده ایم.

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران عنوان کرد؛
اگر دیر بجنبیم جای ما با صدام عوض می‌شود

رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قزوین گفت:

سواد رسانه‌ای موجود در جامعه در تراز انقلاب اسلامی نیست.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او گفت:

باید برای ارتقای این سواد تلاش کنیم تا در دام عملیات رسانه‌ای دشمنان قرار نگیریم. دشمن با به کارگیری ابزار رسانه تلاش دارد تا تصویری غیر واقعی از دستاوردها و جریانات انقلاب مانند دفاع مقدس به نمایش بگذارد. اگر دیر بجنبیم و هوشمندانه در بیان دقیق روایت‌ها اقدام نکنیم جای ما با صدام عوض می‌شود. اگر فشارهایی که دشمنان در طول ۴۳ سال به میهن اسلامی در این سال‌ها وارد می‌کردند به هر کشور و جامعه‌ای تحمیل می‌شد ده‌ها بار فرو می‌پاشید اما به دلیل اتصال ملت ما با فرهنگ عاشورا و پیوند با ولایت این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد و ما هر روز مقتدرتر از گذشته شده ایم.

او با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی، دنیا را انگشت به دهان کرد گفت:

اندیشکده‌های نظامی غرب در حال مطالعه این موضوع هستند که چطور داعش با آن همه تجهیزات نظامی و امکانات مالی نتوانست به هدف خود که فروپاشی نظام سیاسی سوریه و در ادامه شکست محور مقاومت بود دست یابد و سربازان مقاومت با دلدادگی به سرباز انقلاب اسلامی، حاج قاسم سلیمانی توانستند بر این جریان تکفیری صهیونیستی و تروریستی پیروز شوند. آمریکا همه تلاش خود را به کار گرفت تا با اعمال تحریم‌ها اجازه وارد شدن بنزین مورد نیاز به ایران را ندهد اما به همت قرارگاه خاتم و تلاش متخصصان داخلی ظرف مدت کوتاهی بنزین در داخل تولید شد و حتی صادرکننده بنزین شدیم. دشمن می‌خواهد با تصویرسازی نادرست و غیرواقعی و بزرگ نشان دادن ناداشته‌ها و کوچک نشان دادن داشته هایمان به ما القا کند که حاکمیت دینی کارامدی لازم را برای اداره یک جامعه ندارد. منکر برخی نارسایی‌ها از جمله در مسایل معیشتی نیستیم که قابل حل هستند چرا که در گذشته مسایل بزرگتری را حل کردیم ولی باید به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به ویژه در زیر سلطه نبودن و استقلال و آزادی توجه داشته باشیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان