ایران باید برگزاری انتخابات در سوریه را الگو قرار دهد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 15:49

ایران باید برگزاری انتخابات در سوریه را الگو قرار دهد

شماره: 13639
Aa Aa

طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفته مردم سوریه علی‌رغم تعدد مذاهب با حضور حداکثری بیش از ۹۵ درصد به بشار اسد رأی دادند.

اعضای شورای نگهبان آخرت خود را به دنیا نمی فروشند؛
ایران باید برگزاری انتخابات در سوریه را الگو قرار دهد

سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت:

مشارکت در انتخابات اقدامی ضروری و اجتماعی است. باید برگزاری انتخابات در سوریه را الگو قرار دهیم زیرا در این کشور مردم علی‌رغم تعدد مذاهب، حضور حداکثری در انتخابات را رقم زدند و بیش از ۹۵ درصد به بشار اسد رأی دادند.

به گزارش اسپادانا خبر، امام جمعه اصفهان در گفتگو با ایمنا ادامه داد:

این اقدام مردم سوریه مشت محکمی بر دهان کسانی بود که سعی داشتند ظرف دو ماه بشار اسد را از سوریه بیرون کنند. امروز باید علی‌رغم وجود مسائل اقتصادی و جناح بندی‌های سیاسی در انتخابات شرکت کنیم زیرا زمانی که دشمنان ایران متوجه شوند مردم پشتیبان حکومت هستند مأیوس خواهند شد. مردم نباید به دلیل گلایه‌هایی که از عملکرد برخی مسئولان دارند از حضور در انتخابات دلسرد شوند و به خاطر گرانی‌ها و قطع آب و برق، اصل حاکمیت را مورد انتقاد قرار دهند و باید ضمن حضور در انتخابات، فرد اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وی تاکید کرد:

نظر شورای نگهبان در مورد کاندیدا‌ها فصل‌الخطاب است. باید توجه داشت که حقوقدان‌ها و فقهای شورای نگهبان کسانی نیستند که بخواهند آخرت خود را به خیالات دنیایی بفروشند بنابراین مردم باید صلاحیت کاندید‌های تأیید شده انتخابات ریاست جمهوری را احراز کنند و به فرد اصلح رأی بدهند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان