ایران بهترین مدیریت کرونا را در کل کره زمین انجام داده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 12:06

ایران بهترین مدیریت کرونا را در کل کره زمین انجام داده است

شماره: 13134
Aa Aa

علم‌الهدی گفته طوری نشود که مساجد ما که کانون طهارت، پاکی و نزول برکات الهی است به‌خاطر بی‌مبالاتی مرکز شیوع کرونا باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
ایران بهترین مدیریت کرونا را در کل کره زمین انجام داده است

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضو  در آیین غبارروبی مساجد با تأکید بر لزوم توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا افزود:

اجرای برنامه‌های بهداشتی و تنظیف مساجد با امکانات بهداشتی جزء تطهیر مساجد است که ان‌شاءالله همه مؤمنین رعایت می‌کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، علم الهدی اضافه کرد:

وقتی ظرفیت مساجد با حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی پر شد مردم به مساجد دیگر که فضای کافی داشته باشد بروند و طوری نشود که مساجد ما که کانون طهارت، پاکی و نزول برکات الهی است به‌خاطر بی‌مبالاتی و بی‌توجهی ما مرکز شیوع و توسعه این بیماری منحوس باشد و خدای نکرده بندگان خدا که برای اجرای عبادت خدا به مسجد می‌آیند مبتلای به این بیماری بشوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:

ماه رمضان، ماه میهمانی خداست، همه میهمانان خدا به مساجد می‌آیند و با ذکر و عبادت پروردگار در این مهمانی شرکت می‌کنند بنا بر این زمان تطهیر و پاکیزه کردن مساجد در مقدمه ماه مبارک رمضان است و امیدواریم این وظیفه را همه عزیزان ما در تمام مساجد استان و کشور به نحو احسن انجام دهند.

امام جمعه مشهد گفت:

ایران بهترین مدیریت را در کل کره زمین در خصوص ویروس منحوس کرونا انجام داده است و امید است عزیزان مسوول ما نیز در اجرای مدیریت خودشان حداکثر توجه را داشته باشند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان