ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 13:30

ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است

شماره: 24732
Aa Aa

این کشور حقیقتا به شرق و غرب بدهکار نیست و از هیچ یک دستوری نمی‌گیرد| به اذعان برخی افراد مشهور جهان پیشرفته‌ترین قانون اساسی در جهان قانون جمهوری اسلامی ایران است؛ در قانون اساسی ما مردم می‌خواهند بر پایه دین کشور اداره شود.

سید‌ابراهیم رئیسی، نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری؛
ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است

سید ابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از نخبگان و منتخبان اقشار مختلف مردم استان خراسان جنوبی اظهار کرد:

انتخابات یکی از مهمترین تجلیات اراده مردم و نیروی درونزای ملی است. همانطور که تاریخ شکوهمند پشت سر ما را اراده‌های بزرگ مردان و زنان ما ساخته‌اند، فردای ما را هم همان اراده‌ها خواهند ساخت.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، رئیسی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:

حضور میلیونی مردم در انتخابات، پشتوانه کشور و نظام بوده و امنیت ساز، اقتدار آفرین و پیش برنده کشور در عرصه های مختلف است.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از فعالان اقتصادی وصنعتگران استان اضافه کرد:

در سطح کشور بیش از هفت هزار بنگاه تولیدی از مجموعه کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل، به مدار تولید برگشته اند و این نویدبخش آینده ای روشن است.

وی ضمن اشاره به بازدیدی که سال گذشته از پروژه آبرسانی منطقه درح در شهرستان سربیشه داشته گفت:

آبرسانی در این منطقه با سرعت پیش میرود و تاکنون نیز در سطح کشور تنش آبی سه هزار و ششصد روستا از 10 هزار روستای هدف گذاری شده رفع شده است.

رییسی بیان اینکه عقب ماندگی هایی از دهه قبل داریم که باید جبران شود اظهار کرد:

خراسان جنوبی استانی دانشگاهی بوده و کادرسازی در استان خیلی با اهمیت است و معتقدم این امکان وجود دارد که نیرویهای متدین، کارآمد و اثرگزار در این استان تربیت شوند و در سطح کشور رشد پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه عزت ما در گرو اجرایی سازی بیانیه گام دوم انقلاب است عنوان کرد:

گفتمانی را که امام و رهبری بنیان نهاده اند و امروز نهادینه شده، باید به آن عمل کنیم و هنر دولتمردان به معنی عام باید این باشد که گفتمان امامین انقلاب را اجرایی کنند.

او با بیان اینکه برخی نعمت‌ها و برکات را نمی‌بینند و از نیمه خالی لیوان صحبت می‌کنند و با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر کشور افزود:

دشمن نمی‌خواهد این پیشرفت‌ها باشد اما امروز شاهدیم کارها بزرگی به دست مردان و زنان این مرز و بوم رقم خورده است. باید شبانه‌روزی کار و تلاش جهادی کنیم و هرچه جلوتر می‌رویم روزنه‌های امید را بیشتر می‌بینم و افق آینده کشور روشن است.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مطالبه‌گری دانشجو، فرهیختگان، اساتید، رسانه‌ها و ... تأکید کرد و افزود:

اما مطالبه صرف کفایت نمی‌کند و باید همراه با ارائه پیشنهاد و راهکار باشد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن و ما نمی‌توانیم و نمی‌شود است گفت:

ولی ما معتقدیم به فرماندهی مقام معظم رهبری و شهدا می‌توانیم و باید توکل به خدا کرد.

  •  

سید ابراهیم رئیسی در سخنرانی مراسم جشن نیمه شعبان در مسجد امام حسین (ع) بیرجند نیز تصریح کرد:

اعتقاد به وجود مقدس حضرت مهدی (عج) اعتقاد به توحید است و او پرچم توحید را در جهان برافراشته خواهد کرد، اعتقاد به او اعتقاد به نبوت است زیرا ماموریت همه انبیا در طول تاریخ دعوت انسان به بندگی خدا و اجرای عدالت است. همه ادیان و مذاهب معتقدند منجی خواهد آمد و جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

او بیان کرد:

تکلیف مداری اساس و اصل برای انتخاب کننده و انتخاب شونده است و این مبنا و اساس به هیچ عنوان نباید مخدوش شود. شان ما خدمتگزاری است انتخاب و تصمیم با مردم است شرط و شان خدمتگزاری ما به مردم، رای نیست.

رئیسی گفت:

دشمن نمی‌خواهد که کشور ما به پیشرفت و تعالی برسد. علیرغم توطئه‌های دشمنان با عنایت خداوند متعال گام‌های ‌بلندی تاکنون برداشته ایم و بعد از این هم با دست توانای شما جوانان گام‌ها بزرگی برخواهیم داشت. دشمن بداند که این ملت مصمم است که او را در همه عرصه‌ها مایوس و ناامید سازد. 

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی گفت:

در دنیا از مردم و رای آنها سیاسی و به عنوان ابزار نگاه می‌کنند همچنانکه از زن به عنوان ابزار استفاده می کنند.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم سالاری دینی است مطرح کرد:

به اذعان برخی افراد مشهور جهان پیشرفته‌ترین قانون اساسی در جهان قانون جمهوری اسلامی ایران است. در قانون اساسی ما مردم می‌خواهند بر پایه دین کشور اداره شود و اداره کشور براساس مردم سالاری دینی است.

او بیان کرد:

حضور شما مردم در عرصه‌های مختلف باعث یاس و ناامیدی دشمنان شده و آنان نمی‌خواهند که نظامی مردم سالار در دنیا وجود داشته باشد. امروز در دنیا جمهوری اسلامی ایران مستقل‌ترین کشور است، این کشور حقیقتا به شرق و غرب بدهکار نیست و از هیچ یک دستوری نمی‌گیرد چرا که خود مردم تصمیم گیرنده هستند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان