برای ‌برهم زدن امنیت برنامه‌‌ دارند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1403 - 23:25

برای ‌برهم زدن امنیت برنامه‌‌ دارند

شماره: 22616
Aa Aa

در نیروهای مسلح مدام از نقشه دشمنان بزرگ آگاه می‌شویم؛ بی‌ثباتی، جنگ رسانه‌ای قوی، دروغ، شایعه‌پراکنی و تلاش برای بحران‌سازی از نقشه‌های دشمن است| بانوان حامی اصلی رزمندگان هستند| مردم ایران به تجزیه‌طلبان و خائنان اجازه توطئه نمی‌دهند.

حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران عنوان کرد؛
برای ‌برهم زدن امنیت برنامه‌‌ دارند

حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در ارومیه اظهار داشت:

ایثار و از‌خود‌گذشتگی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در برابر تفرقه‌افکنی معاندان رمز اقتدار این قرارگاه است و بحمدالله در برابر دشمنان همیشه پیروز بوده‌اند و دشمن هیچ‌گاه جرئت تجاوز به مرزهای غربی‌ ایران را ندارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی اظهار داشت:

شهرهای سوریه نمونه‌ای از آن چیزی است که دشمن برای مردم ایران می‌خواهد؛ آن‌ها "فقر، از بین رفتن تجارت و امنیت، بیوه کردن زنان و یتیمی فرزندان" را می‌خواهند؛ این ذهنیت شوم دشمنان در کشورهای اسلامی است که البته تاکنون ناکام بوده‌اند. منش و آیین استعمار برای مسلمانان چیزی جز این نیست چون سرزمین‌های اسلامی سرزمین برکت و ثروت هستند. بلاد اسلامی اقتصاد، فرهنگ، دین و حرّیت دارند و عدالت و کرامت انسان را دنبال می‌کنند. دشمنان برای برهم زدن آرامش و امنیت مسلمانان برنامه‌ریزی دارند چرا که دشمنان نمی‌توانند "آرامش و امنیت" مسلمانان را تحمل کنند. دشمن نمی‌تواند پیشرفت مسلمانان را تحمل کند و برای همین اندوخته‌های "سیاسی، ذخایر راهبردی و استعدادهای تفرقه‌افکن و ناامن‌ساز" خود را به‌سمت سرزمین‌های اسلامی گسیل می‌کنند و خواهان تجزیه و عقب‌ماندگی کشورها هستند. این نقشه استکبار، آمریکا، صهیونیزم و شرکای آن‌هاست؛  آوارگی به سادگی خاتمه نمی‌یابد و باید مرزهای ما امن و طیب باشد.

وی با بیان اینکه برای تبدیل سرزمین به محل ایثار و سلامت و صلاح نیازمند آرامش و امنیت هستیم گفت:

‌این با جانفشانی مردانی میسر می‌شود که رفاه ملت را به رفاه خود ترجیح داده و همواره در معرض خطر باشند تا خطر از دیگران دور شود.

سلامی با بیان اینکه ما با دشمنان بزرگی روبه‌رو هستیم که در مقابلمان صف کشیده و برایمان برنامه‌ریزی دارند اضافه کرد:

آن‌ها نقشه دارند و برای تفرقه‌افکنی بین مسلمانان نقشه می‌کشند اما در نیروهای مسلح مدام از نقشه آن‌ها آگاه می‌شویم و به همین دلیل مقابله می‌کنیم و بحمدالله همیشه در برابر ما شکست خورد‌ه‌اند

وی بی‌ثباتی، جنگ رسانه‌ای قوی، دروغ، شایعه‌پراکنی و تلاش برای بحران‌سازی از حوادث عادی را نقشه‌های دشمن دانست و گفت:

این موضوعات یک جریان ‌دائمی از سوی دشمنان است و ‌برای یک لحظه و موقت نیست. ‌

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه فرزندان ایران اسلامی از ابتدای مسیر در ارتفاعات سخت و در صخره‌های ستبر پاسداری می‌کنند و این نماد اقتدار و عزت و مردانگی این رزمندگان است اظهار داشت:

هیچ چیزی نمی‌تواند توصیف‌کننده تلاش و سختکوشی رزمندگان در دمای چندین درجه زیر صفر و شرایط سخت باشد؛ باید در سنگر ایستاد، در سرمای سخت ماند و فهمید رزمندگان با چه عشق و ایثاری به دفاع از مرز ایستاده‌اند و ایمانشان فراتر از قله‌ها رفیع و مستحکم است.

سلامی با بیان اینکه "ایستادگی و استقامت بانوان و فرزندان رزمندگان" مفهوم عینی رشادت و ایمان است که به هیچ نحوی قابل تقدیر و تجلیل نیست گفت:

با هر ناامنی امکان تهدید مردم است اما در هر شرایط رزمندگان پای کار‌ند و در هر شرایطی به خدمت می‌پردازند. خدمت در شرایط سخت زلزله، سیل و بحران، ساخت بیمارستان و مدرسه، تلاش برای تامین و بهبود معیشت مردم، خدمت برای کاهش درد و دغدغه مردم عامل زنده بودن نیروهای مسلح و رزمندگان اسلام است که می‌توانیم با مردم از سرافرازی‌ها سخن بگوییم.

وی با بیان اینکه اقتدار و درخشش رزمندگان در دوران مختلف به دلیل پشتیبانی بانوانی است که حامی اصلی آن‌ها بوده‌اند اضافه کرد:

مردم ایران به تجزیه‌طلبان و خائنان به استقلال کشور اجازه توطئه نمی‌دهند. ‌این مردم اجازه نمی‌دهند برای از بین بردن امنیت مرزها، دشمنان توطئه‌چینی کنند و در این مسیر هیچکس حاشیه امنی ندارد و این پیام رزمندگان استقلال ایران اسلامی است.

وی از تمام خادمان ملت در کسوت مدیران دولتی، روحانیون، رزمندگان اسلام و تمام خادمان مردم قدردانی کرد و گفت:‌

امیدوارم با همت این عزیزان در عرصه خدمت‌رسانی در تمام زمینه‌ها ششاهد تعالی زندگی مردم باشیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان