بسیاری از فسادهای اخلاقی و اجتماعی در ایران حساب شده اند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 18:18

بسیاری از فسادهای اخلاقی و اجتماعی در ایران حساب شده اند

شماره: 13873
Aa Aa

او با اشاره به مسأله حجاب در ایران و قم و با بیان این که هیچگاه شاهد چنین اوضاعی نبوده ایم گفته این فسادها برای تهی کردن انقلاب از اسلام است.

علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم؛
بسیاری از فسادهای اخلاقی و اجتماعی در ایران حساب شده اند

علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:

دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی با تلاش برای نفوذ به نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز کشورمان به دنبال ناکارآمد جلوه دادن انقلاب هستند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی گفت:

امروز هم همچنان خطر نفوذ معاندان به نهادهای حساس و مهم کشور وجود دارد و آنها همواره از غفلت برخی مسؤولان سوءاستفاده کرده و خود را به مراکز تصمیم سازی جمهوری اسلامی نزدیک می کنند.

رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به مسأله حجاب در ایران و استان قم و با بیان این که هیچگاه شاهد چنین اوضاعی نبوده ایم گفت:

بسیاری از فسادهای اخلاقی و اجتماعی در کشور حساب شده و برای تهی کردن انقلاب از فرهنگ اصیل اسلامی است. مردم به اعتبار اسلامیت انقلاب در میدان حاضر شده و از جان و مال خود گذشته اند و سختی های بسیاری را تحمل کردند که آموزه های دینی و فرهنگ اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) در جامعه جاری و ساری باشد.

وی با بیان اینکه جامعه ای که با فقر و فساد مواجه شود، عظمت و جایگاه خود را از دست می دهد اظهار داشت:

بسیار باعث تأسف است که در کشورمان با وجود پیشرفت های چشمگیر در حوزه های گوناگون و در سطح بین‌الملل برای حل مشکل گوشت و مرغ باید ستاد تشکیل داده و در آخر هم خیلی موفق نباشند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان